19 Aralık 2016 Pazartesi

Sleek Kontür ve Allık Paleti - (Light) İncelemesi


Herkese yeniden merhabaaa :)












Bugün, 2 haftadır elimden düşmeyen, bronzer highlighter ve allık 3'ünün ihtiyacını tek pakette karşılayan Sleek Face Form Kit'ini incelicez. Ürün artık ülkemizde biliyorsunuz ki bu yüzden çok mutluyum gerçekten :)  (Gratis)










Paletin kabı, markanın 'sleek' adıyla çok güzel uyuyor. Bu arada bendeki Light rengi. İnce ve zarif bir kabı var. Materyal olarak bana Nars markasını andırıyor. Şık gözüküyor ama çok kolay kirlenip parmak izi gibi lekeleri tutuyor malesef...











Paketi açtığımızda bizi, orta koyulukta soğuk kahve bi bronzer, şampanya renginde bi highlighter ve altın yansımalı coral-pembe bir allık karşılıyor. Allığın adı 'rose gold', rengini zaten kendi açıklıyor :)



Öncellikle bronzer için yorumlar;

Dediğim gibi ne açık ne koyu orta ayarda bi tonda mat bir bronzer kendisi. Pigmentasyonu gayet başarılı hatta bir bronzer için fazla bile. Biraz dikkatli kullanmak gerekiyor :)

Turuncu alt tonu içermiyor, soğuk alt tonlu bir kahve. Ki benim kontür yapmak için kullanacağım bronzerda aradığım en temel özellik bu.
Kalıcılığı da oldukça başarılı, sizi gün boyu idare eden bir ürün.
Bunun dışında genelde yabancı bloglarda, videolarda Benefit Hoola'ya dupe gösteriliyor. Ben onu kullanmadığım için yorum yapamicam ama postun alt kısmına internetten bulduğum bi karşılaştırma resmini koyucam! :) 



Highlighter;

Highlighter şampanya tonlu aydınlatıcıyı çok sevdim! BAA-YIIL-DIIMMM :) Fakat oldukça güçlü simler ve ışıltılar içeriyor. Bu yüzden ürünü bir allık fırçası kadar geniş bir fırçayla değil de yelpaza fırça adı verilen ince bir fan fırçayla uyguluyorum. Fazla uygulanması biraz yapay bir görüntü oluşturuyor. Bazı highlighterlarda yaşanan sim dökme sorununu yaşamadım. Ayrıca göz pınarımı aydınlatmada da kullandım ve memnun kaldım.



Allık;

Benim için paletin favori parçası oldu :) Çünkü böyle bir allığım yoktu gerçekten. İçindeki altın ışıltısı o kadar güçlü ki, hem allık hem highlighter özellik gösteriyor. 

Bu ürünle birlikte başka bir aydınlatıcı kullanmanıza asla gerek yok. Bu ürün de The Balm Hot Mama ve Nars Orgasm'a muadil gösteriliyor. 3 allık da 'altın yansımalı coral' olmalarından dolayı tabiki çok benziyorlar ama Orgasm, daha pembeye kayarken Sleek gerçekten daha altın metalik yansımalar içeriyor diğer iki allığa göre. 








Artık Swatchlara geçebiliriz :)
















Benim çook uzun süre kullanacağım bir palet oldu. Umarım sizde memnun kalmışsınızdır. Merak edenler içinde bu paleti, bir fikir olmuştur umarım.. Her zamanki gibi beni takip edebilir, sorularınızı bana sorabilirsiniz... Bir başka gün başka yazımda tekrar görüşmek üzere...












MUTLU KALIN <3








Snapchat:   melisugur1






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder