25 Mayıs 2017 Perşembe

Harem's Salyangoz Özlü Sabun (Siyah nokta ve Sivilce Karşıtı Bakım)





Herkese yeniden merhabaa :)


Bugün sizlere bir güzellik sabunu hakkında, daha yeni kullanmaya başlamış olduğum Harems markasının akne ve siyah nokta karşıtı bir sabunundan bahsedeceğim. Çok fazla sordunuz işe yarıyor mu diye. Fiyatı nedir nası kullanılır diye. 
Aslında daha ilk kullanımdan az da olsa işe yaradığını gördüm. Ama emin olmadan inceleme yazısını yazmak istemedim. Bu yüzden 3-4 gün daha kullandım. Ve artık yazımı hazırladım. Lafı daha fazla uzatmadan hemen konuya geçelim :)









SALYANGOZ SABUNU VE FAYDALARI Ve VAAD ETTİKLERİ

•.Cilt Kırışıklıklarını azaltır. 
•.Güneş lekelerini yok eder. 
•.Cilt lekelerini yok eder 
•.Tekrar oluş masını engeller. 
•.Hamilelik sonrası oluşan cilt çatlaklarını yok eder 
•.Ten lekelerinin giderilmesini sağlar. 
•.Sivilce ve akne oluşumunu engeller. 
•.Yüzde oluşan lekelerin giderilmesinde etkilidir. 
•.Ayak kokusunu yok eder. 
•.Saç köklerini besler. 
•.Gözaltı ve yüz kırışıklıklarını giderir 
•.Hücreleri besleyerek gerginleştirmektedir 
•.Tüm cilt tipleri için tavsiye edilir 
•.Etrafa hoş koku yayar 
•.İçeriğinde bulunan Allantoin maddesi ile hücre yenileyici özelliğe sahiptir. 
•.Soğuk ve güneşli havalarda dış faktörlerden etkilenen cildin nem kaybını önleyip korunmasını ve cilt hücrelerinin yenilenmesini sağlar. 
•.Sürekli ve düzenli kullanımda içeriğinde bulunan Allantoin sayesinde sivilcelerin oluşturduğu izlerin kaybolmasına yardımcı olur. 
•.Yüz bölgesinde çıkan sivilceler, cilt lekeleri, yara izlerini ve deri yenilemek için kullanılır. 
•.Cildi gençleştirir, cilt sarkmalarında önleyici özelliğe sahiptir. 
•.Düzenli kullanıldığında canlı, sorunsuz bir cilde sahip olursunuz.. 
•.3-4 Gün düzenli kullanımda normal sivilcelerden cildi temizler. 
•.10 Gün düzenli kullanımda iltihaplı sivilceleri kurutur. 
•.Yüzde çıkan sivilceler ergenlik dönemi sürecinde normal olsa da ileriki yaşlarda 
hala devam eden bu problem ciddi cilt sorunlarına neden olmaktadır. 
•.Cildin ürettiği fazla yağı emer, cilt yüzeyindeki ölü hücreleri temizler, siyah nokta, 
sivilce ve akneleri çekerek cilde sağlıklı, pürüzsüz bir görünüm kazandırır 

Ürünler Sağlık Bakanlığı onaylı olup tamamen bitkisel hammaddeler kullanılarak üretilmiştir.







Salyangoz hakkında bilgi :
Salyangoz Çalışmalar ve araştırmalar sonucunda görülmüştür ki, salyangoz salgısı cilt sağlığı için mucizevî etkilere sahiptir. Salyangoz salgıladığı sıvısında cilt için uyarıcı etkili doğal maddeler bulundurur. Salyangoz kabuğu, zarar gördüğünde kendini, ürettiği salgısı ile yenileyebilme özelliğine sahiptir. Salyangoz salgısı, içeriğinde bulunan ve cilt için hayati önem taşıyan allantoin, zengin protein, vitamin ve doğal bitki özleriyle tüm mistik etkilerini bizlere sunar. 
Günlük kullanım için hazırlanan Sivilce Sabunu, antibakteriyal, güçlü bir mikrop kırıcı olup cildi derinden temizlediği için mikropların sebep olduğu sivilceler ve cilt problemlerinde son derece yararlıdır.





Yorumum :
Cildim asla kuru değil. Karma - yağlı bir cilde sahibim. O yüzden de cildimi çok iyi temizlemem gerekiyor. Cildim siyah nokta ve sivilceye yağlı olduğu için çok müsait. Hele birde özel günlerde. Bu yüzden bu sabunu denemek istedim. 4 kere kullandım. Ve devamlı da kullanacağım. Asla cildimi kurutmadı. Hoş hoş bir kokusu var ve asla rahatsız etmedi beni.Kol bölgemde biraz güneş lekeleri vardı. Bence kesinlikle gözle görülür bir değişim var. Bu tabi ne kadar düzenli kullandığınıza bağlı. Daha çok karma ve böyle sivilceye siyah noktaya ve lekelere meğilli ciltler için uygun. Hatta böyle sürdükten sonra sabunu mesela yüze, 4-5 dk bekletirseniz daha iyi sonuç alabilirsiniz.





Ben tesadüf ederi Maltepe Park'a yeni açılmış olan Rossman mağazasında gördüm. Aktarlarda da var diye biliyorum. Ama Rossman mağazasından rahatlıkla alabilirsiniz.

Fiyatı: 6,90 TL








Umarım beğenmişsiniz. Sorduğunuz soruları yanıtlamaya çalıştım. Herkese çok teşekkür ederim. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere.





Mutlu Kalın <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder