17 Ağustos 2017 Perşembe

Flormar - Pretty Matte Blush - 02 Peach Love






Herkese yeniden merhaba :)






Bugün sizlerin istediği doğrultusunda "Flormar - Pretty Matte Blush - 02 Peach Love" isimli mat 2li allığını inceleyeceğiz. Sevdiğim ve sevmediğim yanları neler ? gelin bakalım :)






Bu serinin başka renk tonları da mevcut. Bendeki dediğim gibi 02 Peach Love olanı.








Uygun fiyatlı şeftali tonlarında mat ışıltılı olmayan yada sim sim durmayan bir allık arıyorsanız seversiniz diye düşünüyorum. Pigmentasyon sizin elinizde diyebilirim. Fiyatına göre çokta bir beklenti içinde olmamanızı öneririm. Kokusu çok hoş çok hafif..






 İçinde bulunduğumuz bu yaz aylarında bronz tene bence çok yakışacak allıklar. Ay sonu yeniden Antalya'ya gidiyorum bu allık yanımda olacak :) Bazen, 2 rengi karıştırarak uyguluyorum, bazende tek tek.. bence çok tatlı 2 renk uyumu. 






Ayrıca ben bazen far olarak bile uyguluyorum çok amaçlı :) He birde unutmadan, ben genelde böle çok pigmentli allıkları mesela Sephora nın allıkları gibi onları süngerle uyguluyorum daha iyi sonuç veriyor. Ama bu allık o kadar çok pigmenti olmadığı için kocaman pofidik bir allık fırçasıyla uygulamanızı öneririm.











Ürünü Gratis'lerde bulabilirsiniz. Fiyatı: 14,90 TL (2'li allığa göre fiyat süper)




Benden bugünlük bu kadar. Umarım sorularınıza cevap verebilmişimdir. Umarım beğenmişsinizdir. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere..







- MUTLU KALIN-



<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder