3 Ocak 2017 Salı

Gratis-Watsons Alışverişim | Yılbaşı İndirimi 2017








Herkese yeniden merhabaa :)













Yeni yılın ilk yazısı ile karşınızdayımmm :)



Başlıktan da anlaşıldığı gibi bugünkü yazım "İndirim Alışverişim" :) Gratis ve Watsons da bildiğiniz gibi büyük Yılbaşı indirimi vardı. Bende almak istediklerimi ve ihtiyacım olanları tabiki bu indirime sakladım. Ve ürünleri topladım. Şimdi sizlerle paylaşacağım. Hadi hep birlikte gelin bir bakalım... :)










İlk olarak;






Watsons'dan;   Benim her zaman kullandığım saç ürünlerim Gliss markasının şampuanı ve saç kremlerim. Hepsinin içerisinde "Keratin" olduğu için hem besliyor, hemde saçlarımı çok çabuk uzatıyor. Kokusuna zaten bayılıyorum. Ayrıca saçlarımıda yumuşacık yapıyor. Şampuan 7,5 Tl saç bakım kremleride 7 Tl olması gerekiyordu indirimdeki fiyatı tabiki bu. Normalde de 10 Liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Çok pahalı ürünler değil. Bence saçlarınızın çabuk uzamasını isteyenler bir baksın ;)










Saçlardan devam edecek olursak;





Gratis'den aldığım ve iyiki almışım dediğim ürün. Batiste kuru şampuanı. (orijinal)  Geçen günlerde incelemesini yayınlamıştım. (okumayanlar bir baksın derim) Hayat kurtarıcı bir ürün tek kelimeyle... 34 tl normal fiyatı.. indirimdeyken 19,90 kadar düşmüştü. Yedeklemediğime pişman oldum açıkcası. Ama indirimde olmasa bile gidip alacağım bir ürün.













Gratis'den, Palmolive markasının Thermal Spa adlı duş jeli. Bir küçük boy birde büyük boy aldım. Daha öncede bunun hindistan cevizlisini kullandım. Birde bunu denemek istedim. Kokusu inanılmaz güzel.. çok ferahlatıcı ve ciltte kokusu kalıcı.. böle yemek istiyor insan resmen duş jelini :) 20 Tl normal fiyatı diye hatırlıyorum. İndirimde ben 16 Tl ye aldım tanesini. Küçüğü daha uygun fiyattı.













Watsons'dan Garnier'in 2 tane yüz maskesini aldım. Bir tanesi Ferahlatıcı diğeri canlandırıcı kağıt yüz maskesi. tanesi normalde tanesi 7,5 tl olan bu maskeleride indirimde iki tanesini 8 tl ye aldım. 












Yine Garnier dan Yüz temizleme ve aynı zamanda peeling olabilen üzerinde de yazıyor zaten bu kremsi jelini aldım. Daha önce kullanmıştım baya memnun kaldım. İndirimdeyken tekrar almak istedim. Bu da sanırım 6,7 tl gibi bir fiyattaydı.














Benim su gibi tükettiğim ürünler olan Watsons dan aldığım Garnier Argan yağlı makyaj temizleme suları. Tek seferde gerçekten makyajı çıkaran ve özellikle argan yağlı olanını seçmemdeki sebep cildi çok güzel beslemesi. Çok sevdiğim ürünler bunlar. Tanesi 11,5 Tl ydi sanırım indirimde..














Watsons'ın kendi markası olan bu minnak ıslak mendillerini aldım. Kokusu çok hafif yok denecek kadar özellikle çantama atmak için aldım. Fazla yer kaplamıyorlar.. Bunlar 3'lü satılıyor.. 5TL














Yine Watsons'dan,  Nivea'nın Tüm cilt tipleri olan, makyaj temizleme mendilini aldım. Bu da benim için hayat kurtarıcı bir ürün. 12 TL gibi bir fiyatı vardı..



















Watsons'dan 2 tane diş macunu aldım.  Signal White Now. Sürekli kullandığım diş macunu, özellikle Listerine'le birlikte bu macunları çok beğeniyorum. Gerçekten beyazlatıyor. Tanesi 7,5 tlydi.














Gratis'in kendi markası olan Benri'nin,





Bu makyaj düzeltme çubuğunu aldım. Dışarda özellikle çok işime yarıyor eğer uzun saatler dışarda olcaksam, makyaj çantamda bulunduruyorum. Birde asetonsuz oje temizleme mendilini gördüm bunuda denemek için aldım. Daha önce kullanmadım. Çubukları, 4 TL diğeride 3,5 TL ye aldım.













Watsons 'dan Blistex markasının Lipbalmını aldım bende böyle daha önce söylemiştim hatırlarsınız elle sürülen krem gibi olanı vardı. Baktım ruj gibi versiyonu çıkmış :) dedim dışarda daha kolay olur deniyim dedim. Bu da sanırım 7 Tlydi.













Gratislerde satılan, Wet n Wild markasının Primerını aldım.  Bu marka fiyatına göre çok çok kaliteli bence. İndirimdeyken denemek istedim. Fiyatıda 13 TL ydi.

















Maybelline master kontür stick ürününü aldım. Sadece bir kez kullandım. Ben böyle güzel olacağını pek tahmin etmemiştim. O yüzden de almamıştım. Ama çok kolay dağılan süngerle pıt pıt hareketleriyle.. baya beğendim.. İndirimde 20 tl aldım. 
















Yine Gratis Wet n Wild dan In The Naked Truth paletini aldım. Tam benim renklerim tam benim tonlarım bu palette 7 Tlydi indirimde. 















Wet n Wild markası indirimde böyle bedava gibi birşey oluyor.  Bu tatliş pembe allığıda kaptım. 5 Tl olması gerekiyordu fiyatının. 













Sanırım bitti :)  Eveet benim yılbaşı indirim alışverişim bu şekildeydi.  Umarım beğenmişsiniz. Siz neler aldınız ? Hangilerini beğendiniz ? İncelenmesini istediğiniz veya yazılmasını istediğiniz konuları, ürünleri bana yazın ! (makyaj ve bakım dışında da olabilir)   :)  hepinizi çok öpüyorum.












MUTLU KALIN <3









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder