17 Ekim 2017 Salı

Maybelline Master Conceal - İnceleme (YENİ ÜRÜN)






Herkese yeniden merhaba!







Bugün sizlerle ülkemize yeni gelen bir ürün inceleme yazısı hazırladım. Başlıktan ve resimden belli olduğu gibi, Maybelline Master Conceal kapatıcısı. Hemen konuya geçelim..






İlk önce ülkemize malesef 2 rengi geldi. Yani kapatıcıda neden böyle yapıyorlar hiç anlamış değilim. Ya 1 ya 2 yani.. neyse.. Biri 10 Fair rengi. Diğeride bende olan 40 medium rengi. Fair rengi çok çok açık tenliyseniz uygun olur ama bana aşırı açıktı ve ben gözaltında açık rengi asla sevmiyorum. Bana fena olmadı 40 medıum. Ürün 12ml den oluşuyor.







Yapısı benim hoşuma gitti. 











Yağlı bir yapısı yok. Bunu çok sevdim. Hatta bu kapatıcı Mac -  pro longwear kapatıcıya muadil gösterilmişti. Mac bir tık daha fazla kapatıcılıkta ve bence gerçekten biraz gözaltlarını kurutuyor. Maybelline o kadar fazla kurutmuyor. En azından bende öyle. Birde Duygu Özaslan'ın videosunda denk gelmiştim bu ürüne, o da Makeup Forever'ın Ultra HD kapatıcısına benzetti yapısını. Onu kullanmadığım için yorum yapamayacağım. :)











Bana göre baya baya bir kapatıcılık veriyor. Gözaltım çok problemli çok mor değil belkide ondan. Gratis'e yada Watsons'a falan gittiğinizde testerını elinizde deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız :) Üründen çok çok az almanız yetiyor. O yüzden uzun süre gideceğini düşünüyorum. Eğer iyi bir kapatıcım olsun ama pahalıda olmasın diyorsanız, normal fiyatı sanırım 42-43 TL. İndirimde yakalarsanız, 22 ye falan alabilirsiniz. Benim gerçekten uzun bir süre kullanacağım kapatıcı bu olacak. 






(özellikle sabahtan bu kapatıcıyı sürüp akşam yatana kadar silmedim bilerek ki gözlemlemek için, asla yapısı bozulmadı pudrayla sabitlemediğim halde kesin bakın)



Benim yorumlarım, düşüncelerim bu şekildeydi. Umarım merak edenlere ve kapatıcı arayışı içerisinde olanlara öneri olmuş olur. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...








-MUTLU KALIN-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder