1 Aralık 2017 Cuma

EVDE KİRPİK UZATMA İŞLEMİ



Herkese yeniden merhabaaa :) 






Bugün sizlerle uzun zamandır denediğim ve bu yazıyı sizlerle paylaşmak için can attığım bir yöntemden, kirpik uzatma işleminden bahsetmek istiyorum. Umarım sizlerlede de işe yarar bende olduğu gibi.. lafı daha fazla uzatmadan hemen konuya geçelim :)






Şimdi diyeceksiniz ki Melis nasıl oluyor bu :) Şöyle başlamak istiyorum. Çağla Şikel'in youtube kanalında Özge Ulusoy ile bir videosu vardı. Orada marka ismi vermeden daha sonra videonun altına yazıldı tabi.. Bepanthol kremin kirpik uzattığı konuşuldu. Dedim kendi kendime neden olmasın. Çünkü Bepanthol zaten onarıcı, iyileştirici bir krem. O günden sonra,






Boş bitmiş bir rimelin içine kremden sıktım. Serum gibi her gece yatmadan sürdüm. Benim kirpiklerim normal de de kısa olmamasına rağmen, inanılmaz bir fark gördüm. Aralardaki kısa kirpiklerde uzadı. Gözünüze gelmemesine dikkat edin lüften.  Herkes böyle Melis, kirpiklerine bişi mi yaptırdın falan demeye başladı :)









Losyon şeklinde olan değil bir de bu kremin losyon olanı var çünkü. Krem olanı etkiliymiş. Bunu hatırlatmak istedim. Hemen hemen bence zaten bu kremden herkeste var. Deneyin valla etkisini göreceksiniz bir de mutlaka bana yazın :)






Benim en ilginç bulduğum ve sonucu harika olan deneyimim bu şekildeydi. Umarım sizlerinde ilgisini çekmiştir hatta belki bilenleriniz bile vardır. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere... 





-MUTLU KALIN-


:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder