8 Aralık 2017 Cuma

Favoriler | Kasım 2017




Herkese yeniden merhaba :)






Bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Bu ay neleri sevmişim? size önerilerim neler? hangi filmleri izlemişim? gelin bir bakalım :)





Makyaj ürünlerinden başlayalım o zaman :)






Bu ara dudak kalemlerini ruj gibi kullanmayı seviyorum. Ve bence dünyanın en ucuz dudak kalemleri essence ve çok da başarılı özellikle aralarından en sevdiğim in the nude rengi.






Golden Rose Sheer Shine rujlarından 03 numara



Harika bir günlük ruj. Lip balm gibi ama aynı zamanda ruj, renk veriyor. 



Bu ay günlük olarak bu ruju çok fazla kullandım diyebilirim. 









Tam sonbahar ojesi bence. Acı kahve bir oje. Siyah kadar keskin değil.. bu ara en çok bu ojeyi kullandım. 




En güzeli de giydiğiniz herşeyle oluyor.. :)








Özellikle cildimi çok yorgun, mat ve bitkin hissettiğimde bana ilaç gibi gelen maske. 




7 gün falan diyor ama o hikaye :) 1-2 gün falan, çok güzel cildi toparlıyor çok çok seviyorum bittikçe eve depoladığım bir maske kendileri :)







Daha önce bu üründen bahsetmiştim ama hazır yeni bir yıla daha giriyorken, çok mat fazla kırmızı ruj tavsiye etmemi istediniz bende tekrar bu ürünü paylaşmak istedim. Pastel likit mat rujlarından 9 numara. 





Tam bir kırmızı. Kalıcılığı pastel likitlerin hepsi çok iyi. Fiyatlarına göre performans ve kalite çok fazla iyi. 






Likit mat rujların çoğunda yapış yapış bir his ve arkasından dökülme ve dudakta pütür pütürlük oluyor. Bu rujların hiç birinde o yok. Aşırı aşırı güzeller. 







Gelelim aksesuar ve giyime :)







Üzerimdeki siyah sweatshirt. Merve Özkaynak'ın youtube vidosunda gördüm. "I wake up for makeup" instagramdan direk kendine yazdım. Ve Mudo dan aldığını söylediği. :) Ertesi gün gittim aldım. Üstümden hiç çıkarmadığım diyebilirim. Bir beden büyük aldım yani M aldım daha iyi duruyor bir çok rengi de var. 







AliExpress den bu yıldızlı telefon kılıfını almıştım. Umduğumdan çok daha iyi kaliteli çıktı. 2-3 dolar gibi bir fiyatı vardı. Herkes de pek beğenmiş teşekkür ediyorum :)








 Gelelim büyük aşk yaşadığım Vans'larıma :) Herkeste var zaten artık "old skool" modeli. Hiç bir yerde kalmayan, online da zaten yok. Zar zor bulduğum canım Vanslarım :) Maltepe Park dan, Superstep mağazasından aldım. İnternet fiyatı ile aynı bazı kişiler aynı değil demişlerdi, 269 TL.  Son 37 numarayı aldım :) Herşeyle giydim ve hala da giyiyorum :)











Mango dan aldığım gözlüklerim. Çok tartışmaya açık olabilir, seveni olabilir sevmeyeni olabilir :) :) :) ama ben bayılarak aldım. Mango'nun gözlükleri çok kaliteli. Uzun süre kullanacağım bir gözlük kendileri :)









Gelelim Kasım ayında izlediğim, beni ve eminim ki izleyen herkesi çok etkilediğini düşündüğüm filme;




1950 yılında savaşta yer alan Süleyman Astsubay savaş meydanında küçük bir kız bulur. 5 yaşındaki bu Koreli kız yetimdir ve nereye gideceğini bilmemektedir. Astsubay kızı yanına alır ve Ayla ismini verir. Birliğin neşesi haline gelen Ayla ile astsubay kısa sürede baba-kız gibi olurlar. Ancak 15 ay sonunda birliğin Türkiye'ye geri dönme kararı çıkar. Ayla'yı bırakıp dönmek istemeyen Süleyman Astsubay her yolu denese de Kore kanunlarını aşamaz. Küçük kızı geride bırakmak zorunda kalan Süleyman ve yetimlere uygulanan sisteme dahil olarak yetimhaneye verilecek olan Ayla son vedalarında tekrar bir araya gelmeye söz verirler. Yıllar ikiliyi yeniden buluşturacak mıdır?...


Beni çok etkileyen, bütün salonu ağlatan oyuncular harika ötesi konu zaten mükemmel yaşanmış olması herşey tek kelime ile kusursuz olan bu film, 2018 Oscar Adayı film. Umarım ödülü alır fazlasıyla hak ediyor. 








Kasım ayında, en çok dinlediğim müzik listem:



1. Ziynet Sali - Ağlar Mıyım? Ağlamam

2. Tarkan - Beni Çok Sev

3. Oğuzhan Koç - Vermem Seni Ellere

4. Lykke Li - Follow Rivers

5. Believer - Imagine Dragons Miavono 










Bir favoriler yazısının daha sonuna geldik. Umarım sizlere de fikir öneri olmuş olur. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere.. 




-MUTLU KALIN- 


<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder