27 Ekim 2017 Cuma

Rıval De Loop NUDE MATT Far Paleti İncelemesi (UYGUN FİYATLI)




Herkese yeniden merhaba :)









Bugün yeni bir uygun fiyatlı far paleti incelemesi yazısı hazırladım sizlere.. Günlük olarak çok rahatca kullanabileceğiniz ve benimde çok sevdiğim Rival De Loop markasının Nude Matt paleti.. Hemen konuya geçelim o zaman..



Palet gördüğünüz gibi tamamı mat. Benim tercih etmemin en büyük sebebi. Toplam 10 renkten oluşuyor.  Üst sıra daha nude iken, alt sıra biraz daha koyu. Günlük olarak çok kullanışlı hatta küçük bir smokey eye bile yapabilirsiniz :)







Pigmentasyonları bence fiyatına göre çok iyi. İstediğiniz gibi artırarak uygulayabilirsiniz dağılımıda güzel. Ben daha öncede söylemiştim çok fazla eyeliner insanı değilim. O yüzden günlük olarak daha çok sıcak, toprak tonlarını tercih ediyorum ve seviyorum. İçerisinde gördüğünüz koyu tonlarla da geçiş rengi yapmayı seviyorum.








Eğer daha iyi bir sonuç almak isterseniz mutlaka bir far bazı ile deneyin yada mesela krem varların üzerine de uygulayabilirsiniz hem daha çok pigmentli duracak hemde daha çok kalıcı olacak.










Bu arada bu palet sanırım 19.90 tlydi. Başka renk sıkalasıda var. İndirimde 12 tl ye falan geliyor. Ürün Rossmann da satılıyor. Bu tonları sevenler ve uygun fiyatlı far paleti arayışında olanlar bence kaçırmayın. 














Evettt benim izlenimlerim bu şekildeydi.. umarım sizlere de fikir olmuş olur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..






-MUTLU KALIN-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder