31 Ekim 2017 Salı

Favoriler | Ekim 2017




Herkese yeniden merhaba :)





Bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Bakalım bu ay en çok neleri sevmişim, neleri daha çok kullanmışım. Çok fazla yeni kozmetik ürün olmasa da yinede favorim diyebileceğim ürünlerim var. Birde neden giyim fazla göstermiyorsun diyen kişiler vardı, o ay içerisinde yeni aldığım ve memnun kaldığım bir şey varsa zaten yazıyorum yada bunu sosyal medyadan da görüyorsunuz. Hatta etiketliyorum ama hep aynı şeyleri üst üste buraya koymanın bence anlamı olmadığını düşünüyorum:) Yeni sezon için ufak ufak alışverişler yapıyorum isterseniz alışverişe dair bir yazıda ney nereden fiyat olarak da bahsedebilirim. Bana yazın :) 

lafı fazla uzattım hemen konuya geçelim :)





İlk olarak;







Daha öncede bahsettiğim, Maybelline Master Conceal. Çok çok sevdim ve hem sivilce kapatmada hemde gözaltımda hep bu ürünü kullandım. Kuru kuru durmadı bu çok önemli. Ve çok kalıcı.  Kullanmaya da devam ediyorum.









Golden Rose'un yeni çıkan rimeli False Lashes. İNANILMAZ bir rimel. Uygun fiyatlı, tek tek kirpikleri ayırıp yukarı kaldırıyor topaklanma yapışma yapmadı. Akmadı. Aşırı çok sevdim. Koşun alın bu rimeli.






Fırçasıda bu şekilde.









Tüm marketlerde bu burun bandlarına rastlamışsınzıdır muhakkak. Ben bundan önceki paketi denemek için almıştım. Story de de paylaşınca, bana bir çok mesaj geldi. Seven olmuş sevmeyen olmuş. Ben sevip, 2. paketi alanlardanım. Kesinlikle cilt tipi ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Burun kenarlarım benim yağlı o yüzden siyah noktaya çok meğilli. Bu ürün gerçekten benim çok işime yaradı. Haftada 2 olmak üzere, duş sonrasında yapıyorum siyah noktadan eser kalmıyor. Bittikçe de almaya devam edeceğim ürünler arasında..









Bu ara metalik ojelere sarmış durumdayım. Bu ay en beğenerek ve en çok kullandıklarım;

Pastel 225

Golden Rose Holographıc 02

Wet n Wild E470B Ready To Propose






















Bershka 'dan aldığım mom jeans dünyanın en rahat pantolonu :) üstümden çıkarmadım resmen. Bir koyu ve bir açık rengi vardı ben orta tonu aldım. Her zaman herşeyle çokça rahat kombin yapılabilecek bir pantolon hala mevcut diye biliyorum. İlgilenenler bakabilir. 













EN ÇOK DİNLEDİĞİM MÜZİK LİSTEM



1-  Gökhan Türkmen -Taş


2- Mabel Matiz -Ya Bu İşler Ne


3- Madcon - Beggin


4-  Lykke Li - I Follow Rivers


5- David Guetta - Hey Mama













Benim Ekim favorilerim bu şekildeydi. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere..




-MUTLU KALIN-

<3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder