3 Kasım 2017 Cuma

Yıpranmış, Uzamayan Saçlar İçin Maske Tarifim - 2017



Herkese yeniden merhaba :)






Bugün sizlerle, saçlara inanılmaz iyi gelecek benim haftada 1 yaptığım yağlardan oluşan maskemi sizlerle paylaşmak istedim. Bence çok faydalı bir yazı olacak. Hemen isterseniz konuya geçelim..




Ben, görmüş olduğunuz kabın içerisine;

- Tatlı Badem yağı
- Doğal Zeytinyağı
- Argan Yağı
- Hindistan Cevizi Yağı
-Çam Terebentin (şuan elimde kalmadığı için görseli yok)










 Hepsini karıştırıyorum. Hepsinden ölçü olarak birer tatlı kaşığı belki 1,5 tatlı kaşığı yeterli bence. Diplerden başlayarak masaj yaparak uçlara doğru iyice yediriyorum. Uçlarına daha çok uyguluyorum. En çok yıpranan ve kırılan yerler.. Sonra saçımı yukarıdan topuz yapıp, Streç film yada boneyle iyice sarıyorum. Bu çok önemli. Sıcak ile temas etmesi lazım yağlarla saçların..  1 - 1,5 saat bekletiyorum. 







(Bende böyle bir boya fırçası var bunun da yağı saç diplerime sürüp, sonra masaj yapıyorum.)




DURULAMA: 

Bu aşama çok önemli.. Bana diyorlarki Melis o kadar yağı saçımdan nasıl arındıracağım sürmem ben diyorlar. :) Doğru adımlar sayesinde kolayca çıkıyor.. Saçlarımızı açtık ve direk olarak su ile temas ettirmeyin saçlarınızı. Eğer bu şekilde önce su ile yıkayıp sonra şampuanlarsanız hiç bir şekilde o yağı saçınızdan atamazsınız. Önce, suya temas etmeden saçlarınızı şampuanlayın zaten köpürmeyecektir ama o yağı ilk olarak şampuanla atacaksınız. Şimdi su ile durulayıp tekrar ikinci şampuanlama işlemini yapın. İşte bu sayede, o yağ şampuan ile kolayca çözülmüş olacaktır. Bu da püf noktası ;) 



Ben bu yaptığım maske sayesinde daha parlak daha hızlı ve en önemlisi sağlıklı uzayan saçlar elde ediyorum. Tabi ki bu dıştan bakım birde beslenme var o daha çok etkili. Su içmek ve sağlıklı yemekler yemek bence en en en önemlisi. Birde aşağıya çam terebentin yağının faydalarını yazacağım diğer yağlardan daha önce bahsetmiştim.

Umarım, umarım faydalı bir yazı olmuştur. Deneyenler bana mutlaka geri dönüş yapsın. Herkese çok mutlu bir haftasonu diliyorum. Sizi seviyorum..



-MUTLU KALIN-


<3













Çam Terebentin Yağı:

  • Saç köklerini ciddi anlamda onaran ve besleyen çam terebentin yağı saç dökülme sorunu içinde oldukça faydalı bir yağdır.
  • Çam terebentin yağı saç köklerinizi beslerken, saçlarınızın hızlı uzamalarına da yardımcı olur. Saçlarınızın yavaş uzamasından şikayetçiyseniz bu yağ ile hızlı uzamasını sağlayabilirsiniz.
  • Birçok işlem görmüş; ısıya maruz kalmış ya da boya uygulanmış saçlarda en çok görünen sorun koparak dökülmeleridir. Çam terebentin yağı güçlü onarıcı etkisiyle bu tür sorunların oluşmasına engel olurken, koparak dökülmeleri büyük ölçüde engellemektedir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder