7 Kasım 2017 Salı

Flormar Eyeliner Pen No:600 - İnceleme - Uygulama





Herkese yeniden merhaba :)





Bugün sizlere, uygun fiyatlı en sevdiğim eyeliner hakkında düşüncelerimi izlenimlerimi paylaşacağım. Herkese keyifli okumalar..






Eyeliner konusunda çok iyi olduğumu iddaa eden biri asla değilim :) Günlük hayatımda da çok fazla hatta hiç kullanmıyorum diyebilirim. Ama kullandığım zaman da bunun gibi, keçe uçlu olanları tercih ediyorum. Bana uygulaması daha kolay gibi geliyor. 






İndirim zamanından almıştım ama baya baya oldu alalı toplamda 1 veya 2 kez kullandım. :) 10 TL gibi bir fiyata almıştım.



Öncelikle bende kesinlikle dağılma ve akma yapmadı.

✅Yukarıda da söylediğim gibi kontrol etmesi oldukça kolay , çok ince yada isteğe bağlı çok kalın da eyeliner çekebiliyorsunuz rahatlıkla.


✅Sürdükten sonra hemen kuruyor ve sabitleniyor.

✅Rengini gerçekten belli ediyor. Soluk bir siyah gibi durmuyor , net simsiyah. ( ama alırken numarasını kontrol etmenizde fayda var)

✅Ürünün tek dezavantajı paraben içermesi. Sanırım oda bozulmasına karşı alınmış bir önlem.

✅Çoğu kullanan kurumasından şikayet etmiş. Fakat kalemi kullandıktan sonra ucu aşağı gelecek şekilde muhafaza ederseniz kurumuyor.

✅Kuruduktan sonra mat sabitlenmesi de en güzel özelliği bence. 










 Uygun fiyatlı eyeliner olsun hemde kolay uygulansın diyorsanız bence en iyisi bu. Benden bugünlük bu kadar.. Kullananlar varsa bana görüşlerinizi, düşüncelerinizi iletin bekliyorum...








-MUTLU KALIN-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder