27 Haziran 2016 Pazartesi

Golden Rose Camouflage Cream Palette

















     Golden Rose Camouflage Cream Palette








Herkese yeniden merhabaaa, iyi haftalar mutlu günler olsuunn :)





         Bugün bu yazımda, Golden Rose markasının yeni çıkan kapatıcı paletini anlatacağım. Memnun muyum, değil miyim? Beğendim mi, beğenmedim mi? Her şeyi az sonra açıklıyorum :)



Palet 6 renk kapatıcıdan oluşuyor. Siyah bir palette ve içerisinde iki uçlu bir fırça ile satılıyor.
Renkler sırasıyla; Nude, pembe, sarı, yeşil, mor ve turuncu. Şimdi renklerin ne işe yaradığını tek tek anlatacağım.






Nude; paletin en açık rengi olan bu kapatıcı genellikle aydınlatıcı olarak kullanılıyor.

Pembe; bu kapatıcı koyu halkaların (göz altı gibi)  görünümünü azaltıyor. Daha çok göz makyajında far bazı olarak da kullanılabiliyor. 

Sarı; çok fazla kullanacağım bir kapatıcı değil ama ben bunuda göz çevresindeki rengi eşitlemek için sadece 1 kez denemiştim :))

Yeşil; bu renk benim en fazla kullandığım kapatıcı. Sivilce görünümünü, kırmızı lekelerin görünümünü veya kızarıklıkları kapatıyor.

Mor; ton eşitsizliklerini, sarımtırak lekeleri veya cansız görünümü hafifletiyor.

Turuncu; yoğun kapatıcılık içeriyor. Göz altı morlukları gibi yoğun kapatıcı özelliği olan kapatıcılar isteyen bölgelerde kullanılır.




Fondotenimi yada bb kremimi sürmeden önce bazımı daha sonra ise varsa, sivilce lekesi veya kızarıklık olan bölgelere yeşil kapatıcıdan parmağımla alıp o bölgeye bırakıyorum. Ama yedirmiyorum. Bir iki pıt pıt parmak hareketi o kadar :) Korkmayın kesinlikle fondötenin yada bb kremin altından yeşilliği belli olmuyor. :)
Turuncu kapatıcıyı ise göz altıma ve göz kapağıma uyguluyorum.  Morluğum yok ama daha güzel bir görüntü için bazen daha çok özel günlerde kullanıyorum. Nude olanı ise aydınlatıcı olarak burnumun üzerine, yanaklarımın üzerine ve dudaklarımın üzerine sürüyorum. En son fondöteni de sürdükten sonra hazırım. Bu palet MakeUp Forever'ın kapatıcı paletine muadil gösteriliyor. Ben bu paleti daha çok sevdim. Nedeni; bu paletin diğerine göre daha ıslak bitişli olması. Diğer palet çok daha kuru bir yapıya sahip. Kuru olması sebebiyle çizgilere dolma yapabiliyor. Ama Golden Rose paletinde öyle bir sorun olmuyor.











Benim gerçekten çok ama hoş hoşuma giden bir kapatıcı paleti oldu. Gerçekten sürekli kullanabileceğim bir ürün. Golden Rose mağazalarından, internet sitelerinden ürünü alabilirsiniz. Şuanki fiyatı 27.90 TL. Umarım beğenmişsinizdir. Benim görüşlerim bu şekildeydi. Bir başka yazımda görüşmek üzere...


MUTLU KALIN <3 
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder