17 Haziran 2016 Cuma

Kolay Dumanlı Göz Makyajı










Kolay Dumanlı Göz Makyajı









Herkese yeniden merhabaaaaa :)






Bugün sizlere geçen akşam dışarı yemeğe çıkarken yapmış olduğum, aşağıda resmini gördüğünüz yüzümdeki kolay dumanlı göz makyajını paylaşacağım. 







Hemen başlayalım o zaman gerçekten çok kolay çok pratık. Beni Snapchat' ten takip edenler zaten neredeyse adım adım videoda gördüler. Hemen başlayalım.








İlk olarak;






           Makyajı gece boyunca daha kalıcı hale getirmek için daha önceden de söylemiş olduğum gibi Nivea Man Post Shave Balm losyonunu kullanıyorum. 1-2 dk bekliyorum...










Mac Fondötenimi ilk önce fırçayla yüzüme yayıyorum. Sonra ıslak bir makyaj süngeriyle fazlalığını alıyorum. 






Sonra;







Hemen gözaltı için Loreal'in bu en sevdiğim kapatıcısına geçiyorum. Bu kapatıcı aydınlıkta verdiği için favorim. Bundan azcık göz kapaklarıma da süngerle uyguluyorum. Rengi eşitliyorum...












Hiç vakit kaybetmeden öncelikle gözaltlarımı Pastel pudra ile sabitliyorum. Sonra tüm yüzümü daha büyük bir fırça ile sabitliyorum.












Kaşlarımı Maybelline Brow Satin kaş kalemi ile dolduruyorum.















Göz makyajınız tabiki giyeceğiniz kıyafete, elbiseye göre değişir. Bu kalemlerden şimdi anlatacağım yöntemle istediğiniz renk de çok kolay dumanlı gözler elde edebileceksiniz. Ben siyahı tercih ettim.









İLK OLARAK;


 Göz üst kapağımın içine sürüyorum. Ve aynı şekilde alta da uyguluyorum. Kalemler tombul ve ucları sivri olmadığı için çok rahat uygulanıyor. Hemen arkasındaki süngerle alt kirpiklerimdeki kalemi dagıtıyorum. Üst kirpik diplerime de nokta nokta olmak üzere uygulayıp aynı şekilde dağıyorum. Alt kirpik diplerimden yukarı parelel olarak bir yol çiziyorum. Bu yol benim göz kapağımdaki farın bitiş noktası olacak. 





Çizdikten sonra; 





Wet n Wild paletindeki işaretli renkleri karıştırıp fırçama alıyorum. Diyeceksiniz resimde siyah sen kahverengi sürüyorsun. Farların renkleri böyle görüldüğü gibi değil daha koyu ve pigmentleri gerçekten çok iyi. Kuruk kısmına dogru koyu rengi çoğaltıyorum. Aynı şekilde alt kirpiklerime de geçiyorum. Boıl rimelle gözleri bitiriyorum. 









Sleek'in bu aydınlatıcı paletindeki 'Subsolar' rengini gözpınarlarıma, elmacık kemiklerime, kaş altına, burnumun üstüne ve dudak üstüme uyguluyorum.













Flormar'ın bronz allığını, çok ama çok az sadece gölge vermek için şakaklarıma ve yanaklarıma uyguluyorum.











Ve Revlon'un kalem mat rujlarından, "225 Sultry Sulfureuse" rujunu sürüyorum.  Ve hazırım.









 İnanın 20 dakikamı aldı almadı sadece bir yandan da video çektiğim için zamanı uzadı :) Dediğim gibi sizde çok kolay uygulayabilirsiniz. Hata yapma şansınız dediğim yöntem ile ortadan kalkıyor. Benim gece makyajım bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bana yazabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... :)













MUTLU KALIN <3










Snapchat:      melisugur1




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder