16 Mayıs 2016 Pazartesi

MAYBELLINE BROW SATIN KAŞ KALEMI








MAYBELLINE BROW SATIN KAŞ KALEMI






Merhabaaa ! Bugün sizlere, şu ana dek kullandığım en başarılı kaş kalemini anlatacağım. Yaklaşık 1 ay önce bu ürünü yeni yeni deneyimlediğimde soranlara ne kadar memnun kaldığımı ve kaş kalemi arayışında olanlara tavsiye ettiğimi söylemiştim. Bugünde biraz tanıtımını yapmak istedim.











Brow Satin; bir tarafı kalem, diğer tarafı ise renkli kaş pudrasından oluşan bir ürün. Bir kaş kalemini sevmem için iki önemli faktör var. İlki; çok sert ya da çok yumuşak yapıda olmaması. Çok sert olduğunda gereğinden fazla bastırma ihtiyacı duyuyorum, bu da bir süre sonra kaşlarımda yer yer dökülmelere sebep oluyor. Çok yumuşak uçlu bir kalem ise, uygulama anlamında kolay ve kremsi olsa da, hem kalıcı olmuyor, hem de kaşlarımla bütünlük sağlamıyor. Diğer bir etken ise şüphesiz ürünün rengi. 
Brow Satin'in bendeki rengi "Dark Brown" , yani koyu kahve.

Asla yapay durmadan, kaşlarımı dökmeden, sağa sola bulaşmadan harika bir şekilde doldurabiliyor. Ucu ne çok sert, ne de çok yumuşak. Rengi ise tam ideal. 
Ben normalde sadece kalem kısmını kullanıyorum ve kaşlarımı dilediğim şekilde dolduruyorum ancak zaman zaman daha keskin bir görüntü istediğimde, kalem kısmıyla kaşlarımı dıştan çerçeveleyip, sonrasında kalemin arka tarafındaki farla dolduruyorum.



Açıkçası ben far kısmını çok ama çok beğendim. Aslında benim için far kısmı tek başına da yeterli diyebilirim. 3 farklı rengi var ve indirimsiz fiyatı 21 Lira. Ürünü Watson's ve Gratis'ten satın alabileceğiniz gibi bazı online alışveriş sitelerinde de bulabilirsiniz.











Mutlu günler. <3








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder