18 Mayıs 2016 Çarşamba

Maybelline Master Smoky Göz Kalemi ve Kalem Far (Ultra Black)












Maybelline Master Smoky Göz Kalemi 





Herkese merhaba!




Bugünkü yazım bir göz kalemi incelemesi olacak.


“Buğulu göz makyajı” görünümü benim günlük makyaj favorim. Çok abartmadan gölge vererek uyguladıktan sonra bu kalemi mutlaka çantama atıyorum ve eğer akşam için bir programım varsa makyajın üstünden geçerek gündüzdekinden daha yoğun bir buğulu göz makyajı elde ediyorum. Yani; bu kalem ile hem gündüz hem gece istediğiniz ölçüde “smoky eye” görünümü yakalayabilirsiniz!










Bendeki rengi bunlar, “Ultra Black”. Parlak olmayan, simsiz ve ışıltısız, mat bir siyah, tam istediğim gibi. Daha önce neden almadım anlamadım doğrusu. Sürülmesi çok çok rahat. Mayıs favorilerim de yerini kesin alacak :)
Oldukça yoğun renkli, kremsi ve sürdüğünüz anda zorlanmadan kayan bir yapısı var. Kalemin iki başlığı var; kalem ile birlikte diğer uçta kalemi dağıtmak için aplikatör fırçası da mevcut. Bazen sadece kalemi kullanıp dağıtmadan kullandığım da oluyor. Tamamen sizin isteğinize kalmış. Buğulu göz makyajı için oldukça pratik bir yöntem. Aceleniz varsa, far ile uğraşmaktansa ya da normal göz kalemini dağıtmaya çabalamaktansa bu kalem farla 5 dakikada buğulu göz makyajı elde edebilirsiniz. Fiyatı 12.90









 Ürünü Watson's ve Gratis'ten satın alabileceğiniz gibi bazı online alışveriş sitelerinde de bulabilirsiniz.







Mutlu Kalın <3











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder