24 Ekim 2017 Salı

Kaşlarım ve Kirpiklerim Nasıl Gürleşti - Uzadı ?





Herkese yeniden merhabaa :))












Bugün sizlere benim aylardır kullandığım kesin çözüm olarak gördüğüm bir yöntemden bahsetmek istiyorum.  Kaşlarım ve Kirpiklerim nasıl bu kadar gürleşti nasıl uzadı ? Gelin hemen konuya geçelim...





Öncelikle, aslında kaşlarım ve kirpiklerimle hiç bir sorun yaşamadım bu zamana kadar. Sadece ara ara kaşlarımda seyrelmeler dökülmeler oluyordu. Taa ki Hint Yağı ile karşılaşana kadar. :)







Hint yağının kıl hücrelerini besleme ve yeniden çıkarma gibi bir özelliği var. Bu arada saç uzatmada da çok etkili..


 Ben bitmiş rimel fırçasını güzelce temizledikten sonra, yada kulak çubuğu falanda kullanabilirsiniz.. Güzelce kaşlarıma sürüyorum ve bekletebildiğim kadar bekletiyorum. Bu yağı kaşlarıma uygularken aklıma geldi kirpiklerlede de acaba etkisi olurmu diye :) Kirpiklerim de aslında kısa değil ve aslında memnunum da. Ama neden azcık daha uzun olmasınki :) Birde hani kirpiklerin arasında kısa kısa kirpiklerde oluyor ya heh işte onların uzamasında acaba etkili olcak mı diye düşündüm. Ve kirpiklerime de aynı şekilde uyguladım. İNANILMAZ derecede bir fark gördüm. Etkisinin bu kadar gözle görülür olacağını bilsem fotoğraflardım before-after şeklinde :)





Son hali böyle.. tek kat rimel var ve kirpiklerimi ilk defa kıvırmadım :) 




 










Denerseniz mutlaka sonuçlarını bana yazın <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder