24 Kasım 2017 Cuma

Himalaya Arındırıcı Çamur Maskesi - İNCELEME





Herkese yeniden merhabaaa :)






Bugün en en en çok merak ettiğim bir maskeyi sizlerle beraber incelemek istiyorum. Himalaya markasının yeni çıkan, Arındırıcı Çamur Maskesi. Gelin hep birlikte nasılmış bir bakalım..








İlk önce belirtmeliyim ki, bu ürün zaten üzerinde de yazıyor Karma ve Yağlı ciltler için. Kuru cilttekiler için bence bu tür maskeler yoğun arındırıcılı maskeler pek uygun değil. Ciltlerini çok çok daha kurutabilir. Bu hatırlatmamı da yaptığıma göre konuya geçebilirim :)









Akşam yüzümü makyajdan iyice arındırdıktan sonra, bir fırça yardımı ile yüzümün en yağlı olduğu bölgelere (burun ve alın) daha fazla uygularken, kalan yerlere de ürünü yayıyorum.




Adından da belli olduğu gibi ürün, çamur kıvamında hafif akışkan çok değil. Sarımsı bir rengi var..







Ürünü uyguladıktan hemen sonra, yüzünüzde hafif yanma gibi bir durum oluyor. Paniklemeye gerek yok bu tür çamur maskelerinde bence normal. 15 dk kadar bekletiyoruz. Zaten yüzümde hemencik kurudu. Şöyle güzel bir yanı var yüzümü asla ve aslaa germedi. Denediğim bir çok maskede, yüzümü germe söz konusuydu.






Yanma hissi, 3-5  dk içinde geçti. 15 dk sonunda, yüzümü ılık su ile yıkadım. Gözeneklerim tamamen açılmıştı. Yüzümdeki yağdan makyaj kalıntılarından siyah noktalardan eser yoktu. Böyle bir sonuç ile karşılaşmak beni çok mutlu etti. 
Böylesine uygun fiyatlı bir ürün ancak bu kadar güzel sonuç verebilir gerçekten.  Yeri gelmişken söyleyeyim Gratis'den alabilirsiniz. 14,90 TL fiyatı. Ben blog yazına yetiştirmek ve hani üründen emin olmak için, birer gün arayla 2 defa uyguladım. Çok çok çok sevdim. Cildi benim gibi olanlar mutlaka ama mutlaka bir şans versin..









Benim izlenim ve düşüncelerim bu kadardı. İlgi gösterip okuyan herkese çok teşekkür ederim. İyiki varsınız <3 








-MUTLU HAFTASONLARI-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder