25 Mart 2016 Cuma

Watsons Alışverişim



Herkese yeniden merhaba :) 


Bugün sizlere geçtiğimiz günlerde Dünya Kadınlar Gününe özel yapılan, Watsons'ın indiriminden aldıklarımı paylaşacağım. Gelin hep birlikte göz atalım ;)







































* İlk olarak Loreal Parıs'in Elseve Yağlanma karşıtı şampuanı : Ben yaklaşık 3-4 senedir Elseve marka şampuan kullanıyorum ve gerçekten memnunum daha önce Elseve'in yeşil ambalajlı olan şampuanını kullanıyordum elektriklenmeyi önleyen ondan da çok memnun kaldım hatta en uzun onu kullandım diyebilirim şimdi de bunu denemek istedim. Fiyatı: 10.90 TL bence gayette uygun.

* Pastel Oje: Aslında kırmızı oje almak aklımda yoktu. Pastel'in sütlü kahve bir ojesi var numarası 104 . Ve bence gerçekten en iyi sütlü kahve oje. Ojelerinden biri demiyorum. Net ojesi :) Ama ondan kalmamış :( Bende bir tane kırmızı oje aldım. Bunun da numarası 130 ;) 

*Schwarzkopf  Gliss: Ben şampuanını aldım yeni çıkmış. Saç bakım ve onarım şampuanı bu. Daha kullanmadım inşallah memnun kalırım diyeyim :) Gliss' in birazdan bahsedeceğim saç bakım ürünleri keratin içerdiği için hem saça yoğun bir bakım yapıyor hemde gerçekten SAÇ UZATIYOR. Benim saçlarımın çabuk uzamasının sırrı bu kesinlikle. Fiyatı: 10.90 Tl

*Gliss saç bakım kremi: Yine Keratin içeriyor bu ürün çok çok iyi. Ama benim saçlarım kuru değil. Yağlı. O yüzden bunu çok fazla kullanamıyorum. Daha çok yağlandırıyor çünkü. Kullansam da saçlarımın diplerinden uçlarına doğru değilde, sadece uçlarına uyguluyorum. Saç tipi kuru olan kişiler rahatlıkla kullanabilir. Belki kullananlar bilir, bu ürün nemli veya kuru saça uygulanıyor ve durulanmıyor. Ben Gliss'in bütün ürünlerini seviyorum. İnsallah sizde memnun kalırsınız. Fiyatı: 10.50 Tl. 

*Maybelline AffınıMAT  Fondöten: Mac'in yanı sıra  bu ürünü de çok fazla kullanıyorum bu da indirimdeydi 17.90 Tl gibi çok uygun bir fiyata aldım. Parlaklık kontrolunu sağlayıp mat bir sonuç veriyor.

*Syoss: İlk defa aldım. Bu da şampuan. Bir arkadaşım tavsiye etmişti. Bu ara biraz saçlarım fazla dökülmeye başladı. Umarım istediğim sonucu alıp buradan sizlerle paylaşırım. Fiyatı 12.90 Liraydı.

*Nıvea : Ben koltuk altı roll on larda kokulu ürünleri asla ve asla sevmiyorum. Hatta çok rahatsız oluyorum. Bu benim için gerçekten çok ideal. Dry Comfort bendeki.Sürekli kullandığım bir ürün. Pudralı ve gerçekten kuruluk hissi hiç geçmiyor. En önemlisi beni hiç rahatsız etmiyor. Bu ürünü bir türlü indirimde yakalayamadım yada indirime girmiyor :) fiyatı 7.90 lira.

*Sensodyne: Diş macunum Sensodyne Beyazlatıcı. Bir tık pahalı olsa da Sensodyne ürünlerini seviyorum. Aynı şekilde diş fırçaları da çok başarılı. Normalde 17-18 Tl civarı ben 13.90 liraya almıştım.

*Duru Perfume Duş Jeli: Bir çok duş jeli var tabi ki ama ben bunun kokusunu çok seviyorum bana çok iyi geliyor. Ferahlık veriyor. Bendeki Lotus Çiçeği Özlü duş jeli. Fiyatı: 6.90 Tl.






Benim Watsons dan yaptığım mini alışverişim böyle. İnşallah hoşunuza gider, inşallah beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Bir başka yazımda görüşmek üzere. Herkese mutlu haftasonları...


:) :) :)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder