18 Nisan 2016 Pazartesi

NIVEA BB KREM | Ürün Denemesi







Haftanın ilk gününden herkese merhaba ! :)






Bugünkü konum en sevdiğim ürünlerden olan Nıvea BB Krem. 

      Nıvea BB kremi aslında çok uzun zamandır kullanmıyorum. Belki 5-6 ay oldu olmadı. Her zaman fondöten, pudra kullanmayı sevmiyorum. Bu yüzden çok bakmıştım BB krem mi olsun CC krem mi diye. Diğer markalarında BB kremlerine baktım. Ama hem kapatıcılık hemde nemlendirme özelliği olan NIVEA BB KREM kullanmaya karar verdim. Bu konu hakkında fikirlerimi paylaşacağım umarım beğenirsiniz...







Nıvea'nın bu krem hakkındaki iddaları şu şekilde;

- Cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır.
- Pürüzler,lekeler,yorgunluk belirtileri, göz altı morlukları, renk farklılıkları, kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır.
- Cildin doğal tonunu dengeleyerek aydınlatır.
- Hafif ve hızlı emilen nem sağlar.
- GKF10 ile cildin, güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt yaşlanmasından korumaya yardımcı olur.

      Diğer BB kremlere göre, kapatıcılık konusunda Nıvea fark atıyor diyebilirim. Açık ve orta olarak iki ayrı renk seçeneği mevcut. Bendeki açık rengi. Kış aylarında ben çok kullanmayı sevmiyorum. Ama yaz ayları için muhteşem! Ben genelde günlük makyajımda kullanıyorum. Eğer akşam dışarı çıkacaksam yada özel bir davet varsa, bb kremi baz olarak çok az tampon şeklinde uygulayıp üzerine fondöten sürüyorum. Yada sadece göz altı kapatıcımı uygulayıp pudra ile sabitliyorum. 






ÜRÜN DENEMESİ



Ayrıca bb kremin kokusu da beni hiç rahatsız etmedi. Normal Nıvea kremleri kokusunda. Fiyat olarak diğer bb kremlere göre biraz daha pahalı. Sanırım normal fiyatı 27-28 TL benim gibi sizde indirimden 17-18 TL'ye alabilirsiniz. Her cilt tipine uygun ürünleri mevcuttur.




Sizler nasıl buldunuz? Kullananlar, sizde benimle yorumlarınızı beğenip, beğenmediğinizi paylaşabilirsiniz. Bloguma destek vermek için beni takip etmeniz yeterli :) Sağ üst köşeden takip edebilirsiniz. Aşağıdan yorum gönderebilirsiniz. Bir başka yazıda görüşmek üzere. 








Mutlu Kalın :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder