27 Nisan 2016 Çarşamba

Too Faced | Chocolate Bar Palette




Herkese merhaba, iyi akşamlar diliyorum...


       Bu yazımda sizlere bence hem dış tasarımıyla, hemde içindeki renklerle herkesi cezbeden, Too Faced-Chocolate Bar Palette isimli far paletini sizlerle paylaşacağım.

      Makyaj malzemelerinde en çok nelerden vazgeçemezsin diye soracak olursanız tabikide ilk olarak far paletleri derim. Nedenini bilmediğim bir şekilde, elim her defasında hep aynı palete ve aynı tonlara gitse de far paleti almak benim için tutkudur. Bu paleti tanımayan kalmamıştır herhalde.. Çıktığı ilk günden beri herkesin istek listesinde yerini almıştır bence.










Gelelim bu paleti bu kadar çekici yapan özelliklerine;

1. Paletin kalıbının çikolata şeklinde olması.
2. Farların hepsi inanılmaz bir şekilde çikolata kokuyor. Ve bu koku hiç gitmiyor.
3. Farların renk tonları sıcak renklerden oluşuyor ve hemen hemen herkese hitap ediyor diye düşünüyorum.
4. Ve bence, çok sevgili blogger ve vlogger arkadaşlarımız bu paleti öve öve bitiremedi ve haliyle bizde onları izlerken okurken ölüp bittik diyebilirim :)







Paletin içinde 16 adet far bulunuyor. 10 tanesi ışıltılı (abartılı değil) 6 tanesi de mat. Paletin en açık 2 rengi de biraz daha büyük gördüğünüz gibi. Allık ve high light yani, aydınlatıcı görevindeler. Farların yapısına gelecek olursam, pigmentasyonları güzel, birazcık tozutma yapıyor sadece. Kesinlikle her zaman far uygulamadan önce "far bazı" kullanmanızı öneririm, daha kalıcı oluyor.






"Sephora" mağazalarında bulunuyor. Birazcık pahalı 120-130 gibi hatırlıyorum. Ben internetden 49.90 TL'ye almıştım. Aslında daha önceki yazılarımda paylaşacaktım ama böyle tek bir başlık olsun istedim. Umarım beğenmişsinizdir. Sayfamı takip etmek için sağ üst köşeden, yorumlarınızı da sayfanın aşağısından bekliyorum. Çikolata tadında bir akşam diliyorum. Görüşmek üzere.











Mutlu Kalın :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder