20 Temmuz 2016 Çarşamba

Tatil Makyaj Çantamda Neler Var? | Bodrum Tatili











Tatil Makyaj Çantamda Neler Var?

 Bodrum Tatili







Herkese merhabalar bloguma hoşgeldinizzz :)



Cunda'dan sonra yine bir seyahat yine bir tatil daha gözüktü bana :) 
Cuma günü sabahtan Bodrum'a geçiyorum.. Kıyafetlerimi geçen Cunda tatili alışverişimde ve bavulumda göstermiştim. Kısmen aynı kıyafetler olacak sadece Bodrum için birazcık elbise takviyem olacak. Bu yüzden değişiklik olması için geçen yazımda da yazmadığım için bu yazımda "Tatil Makyaj Çantamda Neler Var? " yazısını yazmak istedim. O halde hemen incelemeye başlayalım...








2 Tane şöyle mavi ve turuncu çantam vardı. İçleri baya baya geniş. Mavi olana daha çok krem, makyaj temizleme losyonu, oje vs eşyaları dolduracağım. Turuncu olana da makyaj malzelerimi dolduracağım. Hepsini sığdıramayacağım için sadece 5 gün boyunca en çok kullanacaklarımı ihtiyacım olanları yanıma alacağım.  

İlk olarak;

Coconut'lı el kremim, Nıvea rolon, Vıctorıas Secret parfumum ve Tonı&Guy deniz suyu tuzu spreyimi aldım.






Mavi çantadan başlamak gerekirse;








1- Yine Vıctorıas Secret duş sonrası nemlendirici kremini aldım. Özellikle tatil bölgelerinde denizden sonra bacaklarım acayip kuruyor. Bu krem gerçekten güzel nemlendiriyor ve vucut da yağlı hissi bırakmıyor.

2- Nivea BB kremi aldım. Daha çok gündüz için. (sıcakta o da beki) :)

3-  Pastelin Nude ojesi.

4- Dıadermine göz makyaj temizleyisi seyahat için çok ideal çok fazla yer kaplamıyor. Hemde gerçekten çok memnunum.


5- Pastel 130 numaralı kırmızı ojesi.

6- H&M simli payetli ojesi.

7- Geceleri dışarı çıkarken kullanmak için Mac fondötenimi aldım. Birde makyaj silmek ve düzeltmek için ufak pamuklar ve kulak çubuğu aldım seyahat için olanlardan.  








Turuncu çantada ise;







1-  Pastelin Brus On ROSE adlı 17 numaralı pempiş o çok sevdiğim allığını aldım.


2- Makyaj süngerim.


3- Pastel 536 numaralı Nude Ruju.


4- Wet n Wild far paletini aldım. Çok fazla işime yarıyor. Çok kolay sürümü fırçaya bile gerek olmuyor aslında hemen sür çık şeklinde.


5- Mac pudrasını aldım. 

6- Eklips'in karıştırma fırçasını aldım.


7- Maybelline Smoky Eyes kalemini aldım. Daha önceden de söylemiştim. Sürmesi çok rahat ve arkasındaki dağıtma süngeriyle de pratik dumanlı gözler elde edebiliyorsunuz. Ben yanıma siyahını aldım. 

8- Maybelline the Falsies Black Drama rimelim hala hala hala favorim. Olmazsa olmazım.


9- Maybelline lip balm her zamanki gibi yanımda.


10- Birde akşamları dışarken kullanmak için Revlon Mat 225 numarasını aldım. Çok tatlı gül kuru bir rengi var hemde kalıcı gerçekten.













Benim " tatil makyaj " çantamda olanlar bu şekilde. Çok fazla şey alıp boşuna yük etmek istemediğim için en en en çok işime yarayacakları aldım yanıma. Umarım beğenmişsiniz. Umarım sizlere de fikir olmuş olur. Tatilden sonra görüşmek üzere...










MUTLU KALIN <3














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder