1 Ağustos 2016 Pazartesi

5 Favori Ojem








5 Favori Ojem 


 


Herkese merhabalaaaarrrr :)


Bugün sizlere son 1 aydır sürekli kullandığım " 5 Favori ojemi " göstermek istiyorum. Birkaç tanesini zaten biliyorsunuz.. Hemen ojelere bakmaya geçelim o zaman :)














Flormar Pearly Serisinden PL387 numaralı Gold ojesi. İster tek kat istersenizde çift kat sürebilirsiniz. İçinde altın sarısı ışıltılar barından bence Flormarın en güzel ojelerinden biri. Ben çift kat sürüyorum genelde. En çok kullandığım ojeler arasında. Fiyat: 4 TL civarı olması gerekiyor.










H&M Simli payetli ojesi. Daha önce bende gördüğünüz bir oje. Ben bu ojeyi çok ama çok severek aldım. Sadece bunu sürüp çıkmak inanılmaz pratık. Dışarı çıkcaksınız yada bir toplantınız var acele çıkmanız gerekiyor hemen sür ve çık zaten çok kabuk kuruyor. İnanılmaz pratık üstelik çok da kalıcı. Yada koyu renk ojelerin üzerinde çok güzel duruyor. Bir çok markanında var bu tip ojeleri bir bakın derim. Fiyat: 12.90










Buda daha önce gördünüz. :) Pastel'in Nude serisinden Rose rengi 752 Numaralı. Bu da çok pratik ojelerim arasında yerini alıyor. Genelde çift kat uyguluyorum. Tek kat biraz parlatıcı cila gibi duruyor çünkü. İkinci katta rengini belli ediyor. Özellikle manikürden sonra tırnağı çok zarif ve güzel gösteren bir oje. Nude serisinden benim en sevdiğim oje diyebilirim.  Fiyat: 3.45 TL









Dün H&M den aldığım, tam siyah olmayan Gri Füme renklerinde bir oje. H&M ojeleri biraz pahalı olsada, fırçaları, opak yapısı ve kalıcığı tek kelime ile muhteşem. Verdiğiniz parayı hakeden bir oje kesinlikle. Dün aldım ve hemen denedim. İçinde yine küçük ışıltılar barındıran br oje. Rengine aşık oldum resmen :) Herhalde bütün sezon boyunca tırnağımda olacak bir oje. :)  Fiyat: 12.90













Pastel 225 numaralı Bakır bronz tonlarındaki ojesi. En çok kullandıklarım arasında oldu. İster yaz ister kış her mevsim sürülebilecek bir oje. Tek kat da çok iyi duruyor. Çift kat sürünce de. Fiyat: 2.90 TL


















Siz en çok hangisini beğendiğiniz ? Bana yazın !
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder