28 Kasım 2016 Pazartesi

Favoriler | Kasım 2016




Herkese yeniden merhabaaaa :)  Blog sayfamın yeni tasarımı ile karşınızdayımmm :)


Mutlu haftalar olsun :)









Her ay olduğu gibi bu ayda, hangi ürünleri daha çok kullandım, hangi müzikleri dinledim, yeme içme  vs.. ürünlerimi topladım hazırladım. O zaman hemen Kasım ayı favorilerime gelin hep birlikte bakalım.. :) 









İlk olarak;






flormar terracota allık 41




Bu ay Flormar'ın Terracota allıklarından bu tatliş pembe olan 41 numarasını elimden düşürmedim diyebilirim :) Daha çok tabiki günlük makyajda kullandığım bu allık bu ay favorilerimde ilk sırada :)











Daha önce bir çok kez bahsetmiştim. Blistex lip balm. Yaz aylarında ihtiyaç çok fazla kullanmıyorum ama artık içinde bulunduğumuz aylarda ve kışın özellikle dudaklarda oluşan çatlaklara, kurulukları anında onaran harika bir lip balm. Bu ay özellikle her gece yatmadan uyguladığımda sabah dudaklarım inanılmaz nemli ve pürüzsüz oluyor. Bütün arkadaşlarıma önerdim ve herkes çok memnun kaldı. Bilmeyen ve böyle birşey arayan varsa kesin baksın derim...














Bir başka favorim ise, Wet n Wild markasının bu tekli farları benim olmazsa olmazlarım oldu :)  En çok kullandığım bu 3 far (üzerinde isimleri yazıyor)  hem uygun fiyatlı hemde çok pigmentli. Bu markanın ürünlerini gerçekten çok seviyorum. 













Pastel nude serisinden 536 numara.  Aşk yaşadığım meşhur ruj :) Çok kremsi sürümü çok kolay ve çok çok çok güzel bir renk. Hemen hemen her gün kullandığım ruj kendileri. Mac'in bir rujunun tıpa tıp aynısı ama adını şuan hatırlayamadım hatta bence ondan daha iyi bile diyebiliirim. Uygun fiyatlı. Böyle tonları sevenler kapsın bundan bir tane :)













Flormar CC ojelerinden Nail Primer ojesi. Zaten 4-5 ojesi var sanırım Cc olan. En açık rengi bendeki. Bunu ben bazen koyu renk ojelerin altına tek kat baz olarak uyguluyorum. Ama en çok sadece 2 kat bunu uyguluyorum. Tırnakları inanılmaz temiz beyaz ve parlak gösteriyor. Böyle içinde yansımaları olan mavimsi gibi ama tam böle mavi değil. Anlatamıyorum şuan :) Cila gibi durmayan, kurtarıcı ojelerimden oldu. Çok ama çok beğendim bu ay neredeyse sürekli bunu sürdüm diyebilirim. (Tırnakla görüntüsünü çekmeyi unuttum affedin) :)






Bir başka oje ise,







Pastel den 80 numara bordo oje. Bence her kadının makyaj masasısında olması gereken bir oje. 80 numara siyaha çalan bir bordo. Özellikle sonbahar ve kışın en çok kullandığım oje. 












Pantene şampuan, saç bakım kremim ve yağım. Saçlarım inanılmaz canlandı ve artık daha az dökülüyor yumuşacık ve mis gibi kokuyor. Tabi herkesin saç yapısından yapısına göre bu durum değişmekte. Eğer saçlarınız benim gibi ince telliyse bu seriye bakın derim.












Maybelline Instant Age kapatıcı. Bilenler vardır bu kapatıcı şükür ki :) ülkemize nihayet geldi :) Geldiği gibi denemek istedim çünkü çok gözde olan bir kapatıcıydı yurt dışında. Dedikleri kadar da varmış :) Uygulaması başındaki aplikatörü sayesinde inanılmaz kolay oluyor ve gözaltlarını adete siliyor :) Loraelin true match kapatıcısını da çok seviyorum o biraz daha böyle aydınlık veren bir kapatıcı. Bu daha doğal duran bir kapatıcı. Umarım anladınız :) Umarım anlatabildim :)















ZARA




Alışveriş yazımda yoktu sanırım.. 2 tane bir gri bir siyah boğazlı kurtarıcı olarak adlandırdığım bu kazaklar gerçekten bu ay ve gelecek aylarda da en çok kullanacağım ürünlerim oldu. 





Zara dan çok beğenerek almıştım. Grinin boğaz detayı çok hoşuma gitmişti. Siyah da istiyordum zaten.. Çok kullanışlı herşeyle tahmin ettiğiniz üzere kombin yapılabiliyor.. Giderseniz bir bakın derim.














LCW geçen sezon aldığım ve deli gibi kullandığım bu tatliş yumoş şal :) Rengine aşık olup aldığım ve tanımadığım insanların bile, nereden aldığımı soranların o çok beğendiği meşhur şal :) Herşeyle kombin yapılan kullanmasam bile çoğu zaman yanımda taşıdığım bir şal sıcacık tutuyor en sevdiğim aksesuarlarım dan diyebilirim :)







Gelelim yiyecek bölümüne :)









Moda - Köyüm Pide




Burası başka bir yer gerçekten. Moda da en sevdiğim yer. Ali Usta dondurmacısının hemen yanı. Yediğim en güzel pideydi diyebilirim. Soldaki dönerli pide, sağdaki karışık kavurmalı pide. Tek kelime ile, Pideyi bence burada yemelisiniz :)









En çok dinlediğim müzikler



1- Demet Akalın-Hayalet

2- Demet Akalın-Nazar

3- Demet Akalın-Altın Kafes

4-Yalın-Tatlıyla Balla

5- Ece Seçkin-Adeyyo









Benim bu ayda favoriler yazım bu şekildeydi. Umarım beğenmişsiniz, umarım hoşunuza gitmiştir. Her zaman sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilir, sormak istediklerinizi sorabilirsiniz. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere...





Snapchat: melisugur1











Mutlu Kalın <3




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder