6 Aralık 2016 Salı

Çantamda Ne Var ? | 2016



Herkese yeniden merhaba :) 











Tekrarı istenilen ve çok sevilen bir "Çantamda Ne Var?" yazısı ile daha karşınızdayım :) Bende hem okumaktan hemde izlemekten çok keyif alıyorum gerçekten bu tip yazı ve videoları :) Eve gelir gelmez çantama hiç dokunmadım. Sadece telefonumu çıkardım. Lafı çok fazla uzatmadan hemen yazıya geçelim o zaman..








Çantamdan başlayalım ilk olarak. Çantam "Bershka" yeni sezon çantasından. 1-2 hafta oldu alalı. Hala online da ve mağazalarında mevcut. Orta boy, derisi yumuşacık ve uzunda bir askısı olan çanta. 





Bershka Online














İçi baya geniş ve birde içinde ufak gözü olan bir çanta. 










 Çantanın içinde ilk göze çarpan H&M makyaj çantası :) gün içinde çok fazla şey taşımıyorum açıkcası. Blistex lip balm, Loreal gözaltı kapatıcısı, Mac pudra ve bir de o gün hangi ruju kullanıyorsam onu atıyorum çantaya. Bugun Revlon kalem rujlarından 225 numarası var yanımda.










Ufak bir not defteri birde kalem mutlaka oluyor.










Tabiki cüzdanım :)











Özellikle güneşli havalarda güneş gözlüğüm mutlaka yanımda.











Benri hindistan cevizli el kremim. Ellerim çok fazla çatlıyor ve acayip kuruyor. Bunun için mutlaka yanımda bulundurmam gerekiyor gün içinde kaç kez sürüyorum hatırlamıyorum o derece :)













Birde çantanın şu şekilde ufak bir göz var demiştim;









Her yerden topladığım ıslak mendillerim :)











Vivident sakız

İstanbul kart

Şekerler

Toka ve

Ev anahtarım mevcut. 











Eveettt benim gün içinde çantamda olanlar bunlar...  Dediğim gibi birde telefonum oluyor. Umarım beğenmişsinizdir. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bu ve bunun gibi görmeyi istediğiniz yazılar neler bana yazın! :)  Bir başka gün tekrar görüşmek üzere :)









MUTLU KALIN <3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder