30 Ocak 2017 Pazartesi

Favoriler | Ocak 2017









Herkese yeniden merhaba :)



















Her ay olduğu gibi bugünde bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Bakalım bu ay neleri daha fazla kullandım neleri sevdim ? Neler izledim ? Hangi şarkıları daha çok dinledim ? Hep birlikte gelin bir bakalım :)






Kozmetikten başlayacak olursak;











Wet n Wild markasının Coloricon Bronzer adı altındaki fakat bronzer ile yakından uzaktan alakası olmayan bu aydınlatıcısı. :) Çok soran oldu gerçekten aydınlatıcı işlevi görüyormu ? diye. Kesinlikle evet. Günlük olarak kullanılabilecek en güzel aydınlatıcı ve kocamaaaaannn :) Sim sim durmayan fakat işte burun üstünde dudak üstünde elmacık kemiklerinizde harika duran bu ürünü herkese tavsiye ettim. Bu ay en en en çok sevdiğim ürün oldu.














Wet n Wild den devam etmişken bu rujunu göstermesem olmaz :) Bu ruju bulana kadar canım çıktı diyebilirim. İndirim zamanında testerını denemiştim çok ama çok beğenmiştim. Fakat orada çalışan arkadaşlar kalmadığını söylemişti. Bu arada numarası;  Mocha-Licious E914C .  En çok satılan ruj olmuş kendileri. 1-2 hafta sonra tekrar gittiğimde Gratis'e tekrar baktım son 1 tane var :) hemen kaptıım. Rengi yapısı matlığı harika NET ! Herhalde uzun süre sadece bu ruju kullanacağım :)














NYX - HD Kapatıcısı. Bu ay en çok kullandığım nedense elim sürekli bu ürüne gitti. Daha önce buna benzer Mac'in kapatıcısını kullanıyordum. O bitince bu ürünü merak ediyordum denemek istedim. İnce yapılı ve kapatıcı gerçekten kapatıcı. :) 











Ne zaman sürsem, hangi maskarayı kullanıyosun? Kirpiklerin takma mı? Kirpiklerinde ne var? sorusu aldığımın cevabı; Maybelline Push Up Angel maskara. :) Simsiyah ve tek tek ayıran, asla gün içinde çıkmayan, akmayan maskara! NET ! Bittikten sonra tekrar almayı düşüyorum. İndirimlerde kesin bir bakın. 












Golden Rose Top Coat. Kesinkle uygun fiyatlı en iyi Top Coat. Flormarın da varmış sanırım ama ben denemedim onu. Oje sürdükten sonra bunu üzerine uyguluyorsunuz, daha çabuk kurutuyor ve ojeleri daha parlak ve dayanıklı olmasını hedefliyor. Ben memnun kaldım. Özellikle koyu renk ojelerde çok faydasını gördüm. Soyulma dökülme olmadı 1 hafta aynı oje gidiyor diyebilirim.












Bir diğer ürün ise,







Bershka 'nın bu rose gold sırt çantası. Gümüş ve siyah rengide mevcut.  Bershka online da gördüm ve çok beğendim. Hem yazlık hem kışlık hemde çok rahat. Orta boy ve çok kullanışlı.








Uzun süre kullanacağım bu çanta bu ay en çok kullandıklarım arasında ;) 













MODA- KEMAL USTA WAFFLES




Ya çok özlemişim ! :) Bence en güzel waffle yapan yer. Kadıköy - Moda'ya yolunuz düşerse kesin ama kesin bir deneyin. Tabiki bir çok yer yapıyor. Ama burası başka. Yemiş olanlar bana şuan hak veriyorlardır.  HARİKA !














Film olarak bu ay 2 filme gittim ;







Murat Boz, İrem Sak ve Yasemin Allen baş rollerinde olduğu "Dönerse Senindir" filmine gittim. Sadece oyunculardan dolayı favorilerime koymak istedim. Kötü değildi ama waaaaooww da demedim. Yinede sürekleyiciydi.







Diğeri de;











"Görümce"     Bu filmi daha çok sevdim. Gupse Özay gerçekten çok başarılı. Filmin yazan da kendisi zaten. Bu film kesinlikle çok daha iyiydi.










En çok dinlediğim müziklere geçecek olursak,







1- Oğuzhan Koç- Bulutlara Esir Olduk

2- Derya Uluğ- Canavar

3- Tove Lo - Habits (Stay High)








Benim Ocak Favorilerim bu şekildeydi... Umarım beğenmişsinizdir. Umarım hoşunuza gitmiştir. Her zaman olduğu gibi Blog'uma abone olabilir,  beni takip edebilirsiniz. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere...









MUTLU KALIN <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder