12 Ocak 2017 Perşembe

GARNIER İle Evde Cilt Bakımı








Herkese yeniden merhaba! 





Bugün sizlere benim evde sıkca kullandığım Garnier maskelerinden bahsedeceğim.. 









GARNİER NEM BOMBASI CANLANDIRICI KAĞIT YÜZ MASKESİ: NORMAL VE KURU CİLT İÇİN NAR ÖZLÜ, KARMA VE YAĞLI CİLT İÇİN YEŞİL ÇAY ÖZLÜ!

















Garnier uygun fiyatları ve yenilikçi ürünleriyle hepimizin cilt bakım rutininde -en azından- zaman zaman kendine yer bulan bir marka. En son çıkardıkları ürün ise, bildiğimiz kağıt yüz maskelerine oldukça iddialı bir seçenek olmuş. Ben hem yağlı ve karma, hem de normal ve kuru cilt için olan çeşitlerini denedim. Bakalım etkili bulmuş muyum?








"Cildiniz Neme Doysun" sloganı ile piyasaya sürülen bu kağıt maskelerin iki çeşidi mevcut: Normal ve Kuru Ciltler için Nar Özlü Yoğun Nem & Canlı Görünüm Veren ve Karma ve Yağlı Ciltler için Yeşil Çay Özlü Yoğun Nem & Ferahlık Veren. Her iki maskenin ise ortak içeriği "hyaluronik asit"! Her birinin cildin 1 haftalık nem serumu ihtiyacını karşılama iddiası var. Nem benim için hassas nokta olduğundan, maskeleri büyük bir merakla denedim! Her iki maskenin kullanımı da aynı: maskeyi poşetten çıkarıp yüzünüze yerleştiriyorsunuz ve mavi bantı soyup 15 dakika 
bekliyorsunuz. Cildinizda kalan serumu ise masajla yüzünüze yediriyorsunuz.












Ben ilk olarak, Ağustos ayında özellikle epeyce karmaya dönen; hatta T-bölgesi yağlanmaya başlayan cildim için Karma ve Yağlı Ciltler için Yeşil Çay Özlü Yoğun Nem & Ferahlık Veren maskeyi denedim. Maske yüze çok rahat oturuyor ve iyi yapışıyor. Bir tek, göz kısımları biraz daha büyük olabilirmiş.














Uygulama sonucunda maskenin ambalajının üzerinde yazan ve 15 dakika sonra gerçekleşeceği söylenen tüm vaatlerini yerine getirdiğini söyleyebilirim. Özellikle müthiş bir serinlik, ferahlık ve son derece iyi nem veren bir maske olduğunu düşündüm. Hatta, karma ve yağlı ciltler için bu kadar iyi nem veren bir ürün olabileceğini hiç tahmin etmemiştim. Fakat tabii ki bu etkinin 1 hafta sürmediğini söylemem lazım. Gözenek görünümü konusunda da tek uygulamayla fikir sahibi olamayız diye düşünüyorum.



Ben bu tür maskeleri gece uyguluyorum ki cildim iyice yararlansın üründen. Bu maskeyi de gece yatmadan önce yaptım, sabah herhangi bir yağlanma ya da alerjik reaksiyon göstermedi.









Garnier Nem Bombası maskelerin fiyatları da  7,90 TL. Özellikle karma ve yağlı cilt için olanı epey beğendim. Tek kötü yanları ise, içerikleri... Bana, tam da kullanmayı sevdiğim şekilde, "acil durum maskesi" gibi geldiler. Bu yüzden bir kaç paket alıp acil durumlar için elimin altında bulundurmayı düşünüyorum. Ben bunları bu arada indirimden almıştım. Yani tanesi 4,75 TL falandı. (Watsons)















Benim Garnıer maskeleri hakkında incelemem bu şekildeydi.. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.. Umarım beğenmişsinizdir. Blog'uma abone olabilir bana her zaman sorularınızı sosyal medyadan ve buradan sorabilirsiniz. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere!














MUTLU KALIN <3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder