7 Mart 2017 Salı

Himalaya Aydınlatıcı Meyankökü Özlü Peeling







Herkese yeniden merhabaa :)



Bugün sizlere Gratis mağazalarında satılan uygun fiyatlı bir üründen bahseceğim. Cilt bakımı hakkında, cilt temizliği, pleeling maskemsi :) bir üründen bahsedeceğim. Herşey vaar :) Lafı daha fazla uzatmadan hemen konuya geçmek istiyorum.













Bu scrubun vaatleri aydınlık , canlı , ışıl ışıl bir cilt sağlamak 
cildi ölü derilerden nazikçe arındırmak ,
kirleri ve siyah lekeleri temizlemek.


Peki bunları yerine getiriyor mu ? 


İçinde kayısı granülleri var kısmi bir peeling görevi görüyor kendisi yani cildinizi biraz daha arınmış hissettiriyor. 
Cildi aydınlatma etkisine gelince içindeki beyaz dammer ve meyankökü özü ile bu etkiyi sağlayacağını söylüyor nitekim evet aydınlatıyor  fakat sağladığı etki kalıcı değil. Yani belki de uzun süre kullanımda etkisi olur kalıcı olarak ama sanmıyorum.
 Bizde yalan yok :)  


Ama mesela ben bu üründen bir daha alır mıyım ? 

Evet alırım çünkü cildi temizlerken germe hissi olmuyor ve ardından yumuşacık mis gibi kokan bir cilt bırakıyor geriye. 

Bunu kullanırken size şunu öneririm ; Ben, eğer o gün makyaj yaptıysam, akşam eve gelince makyajımı "temizledikten" sonra mutlaka bu ürünle yüzüme masaj yaparak pleeling yapıyorum. Yada eğer isterseniz siz, gece yatmadan önce cildinizi gün boyu biriktirdiğiniz pisliği arındıracak başka bir ürün kullanıp sabah kalkınca da bununla yıkarsanız daha mantıklı olur çünkü temizleme hissini çok hissedemedim o yüzden gece başka etkili bir temizleme jeli ile temizleyip temiz temiz yatın sabah nemlendirerek temizlemek için bunu kullanın. Nedenine gelirsek sanki biraz nemlendirici içeriği fazla bir scrub bu, zaten yağlı bir yapısı var gibi , mis gibi de kokuyor. Kokusu dove sabunlar gibi aynısı hatta !! Bu scrub günlük kullanıma uygun bir scrub.









İçinde SLES, PARABEN yok. Detaylı içerik yukarıda zaten. Fiyatı ise 7,90 tl. Yalnızca gratislerde satılıyor. Umarım faydalı bir yazı olmuştur, Sorularınızı aşağı yorum olarak bırakabilirsiniz.  Birde son olarak yarın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. Bütün kadınlarımızın kadınlar günü kutlu olsun. Dünya biz kadınlarla güzel. Hepinizi çok öpüyorum.






Mutlu Kalın <3 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder