3 Nisan 2017 Pazartesi

Favoriler | Mart 2017





Herkese yeniden merhabaaa :)








Her ay olduğu gibi bu ayda bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Umarım keyifle okursunuz :)










Himalaya markasının (gratis) bu meyankökü özlü, yüz peelingini çok ama çok sevdim.  Özellikle makyajımı temizlendikten sonra, yüzümü bununla masaj yaparak yıkıyorum. Çok temiz bir his bırakıyor ve aydınlatıyor. Bitince alacaklarım arasında.
















Baharın gelmesiyle kesin etkisini düşündüğüm :) bu pembiş allık bu ay neredeyse elimden düşmedi. Sephora indiriminden almıştım. Çok çok çoook kalıcı, ve baya bir pigmentli. Ben bunu fırçayla değilde, ıslak H&M süngeri ile uyguluyorum ve abartmıyorum sabah sürdüğümde akşama kadar dayandığını görüyorum. Neyse çok fazla ipucu vermeden çünkü detayları Bahar Makyajı yazımda olacak :)












Aslında çok fazla lip gloss sevmememe rağmen, bu ay lip glosslara taktım. Saça sürekli yapışmasından dolay sevmiyorum :) Bende ki Maybelline 'in lip glossu. Bu ara dudaklarım inanılmaz derecede kuruyor ve tek çaresi bu dudağı sürekli nemli tutan lip glosslar oldu :)











Herkesin sorduğu rujum Kiko - cherry red.  Hem gündüz hemde gece çok rahatca kullanabilceğim bu ruju bu ay gerçekten çok fazla kullandım. Hem sürümü rahat hemde çok kalıcı.






Resmimi beğenip kendi hesabında paylaşan Kiko'ya teşekkürler :)












Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi, özellikle yaz aylarında çok ince yapılı olan Mac Face and Body favorim. Ya bb krem yada bunu kullanıyorum. Çünkü yüzümü tamamen kapatmıyor çok fazla kapatıcılık içermiyor. Çok çok doğal duruyor. Bunuda favorilerime eklemek istedim.












Sanırım mevsimler olarak saçlarım bu ara çok fazla dökülmeye başladı. Bende haftada 2 defa bu ay saçlarıma Çam Terebentini yağını kullandım. Ve gerçekten hem dökülme azaldı hemde gürleştiğini fark ettim. O yüzden bu yağı çok fazla sevdim.











Bu ay en çok dinlediğim müziklere gelince;



1-  Yalın- Sesinde Aşk Var

2-  BLU CANTRELL - HIT 'EM UP STYLE

3-  KYGO - FIRESTONE FT. CONRAD SEWELL

4-  Murat Boz - Ebru Gündeş - Gün Ağardı











Kadıköy Ekspres İnegöl Köfte





Bu ay tadı damağımda kalan belki biraz geç farkettiğimiz bir yer.  Kadıköydeki İnegöl Köftecisi. HA-Rİ-KA . Mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Benim uğrak yerlerimden biri olacak :)











Eveet benim mart favorilerim bu şekildeydi. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Bana her zaman sormak istediklerinizi sorabilirsiniz. Hepinizi çok öpüyorum. Güzel bir hafta geçirelim.. :)







MUTLU KALIN <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder