19 Haziran 2017 Pazartesi

Mac Teddy Göz Kalemi İncelemesi




Herkese merhabaaa :)


Bugünkü konumuz MAC Teddy Göz Kalemi. Artık duymaktan sıkıldınız biliyorum, göz makyajında en sevdiğim renk kahverengi ve benim şöyle rengini belli eden (siyah durmayan) kahve rengi bir göz kalemim yoktu. Aslında vardı. Golden Rose 'un kahve rengi göz kalemini kullanıyordum bitince o, böyle bir arayış içindeyken ve kendimi en yakın MAC Mağazasına attım :)






Yapı olarak yumuşacık, içinde ışıltılar barındıran, bakır - açık kahve tonlarında çok soft bir kahverengi.  O kadar yumuşak bir yapısı var ki göz içlerinize sürerken yağ gibi kayıyor ve rengini oldukça güzel veriyor. Waterproof kahve rengi kalemlerde vardı ancak aradığım renk tam olarak bu tonlarda kahve olduğundan tereddütsüz bu rengi aldım. Mac Twinks far ile sabitlediğimde harika bir şekilde oturuyor.








Tek olumsuz yanı waterproof özelliği yok bu sebepten göz içinde sürdüğünüzde yakın renk bir far ile sabitlemezseniz mutlaka akma yapacaktır. Ama rengini o kadar beğendim ki waterproof olan kalemlere bakmadım bile tolere edebilir diye düşündüm ve dediğim gibi yakın renkte bir far ile sabitlediğimde bu sorunu da minimuma indirdim :)



Fırça darbesi ile yapısı itibari ile çok rahat dağılıyor ve kahve rengi dumanlı göz makyajları için aranan kan gibi. Ben daha çok böyle eyelenir olarak kullanmayı seviyorum. Özellikle gündüz. Dediğim gibi kahverengi kalemleri yada eyelenirları daha çok seviyorum. Daha çok yakıştırıyorum.





Ben MAC'in online sitesinde bu rengi bulamadım ama mağazada kolaylıkla bulunabilecek bir renk ve fiyatı 
49.00 TL.






Sizin bana önerebileceğiniz kahverengi yumuşak yapılı göz kalemi var mı? Bana yazın!



Mutlu Kalın :) <3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder