27 Temmuz 2017 Perşembe

Favoriler | Temmuz 2017








Herkese yeniden merhaba :)



Bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Bakalım bu ay neleri sevdim, neleri fazla kullandım. Hep birlikte gelin bir bakalım..















   Deniz den çıktıktan sonra en çok kullandığım üründen başlayacak olursak;




Lorael'in Sun Kiss doğal renk açıcı jeli. Ben 2 tane bitirdim. Birini bu yaz diğerini ilk bahar gibi bitirdim. Saçlarınızda boya olamaması gerekiyor bunu kullanabilmeniz için. Ben çok çok çok sevdim. Bunu zaten story de de çok fazla paylaştım. Bunun sprey olanları da çıktı. Bendeki jel olanı. Doğal, güneşte açılmış saçlar elde etmek için ideal.







Golden Rose yeni serisinden Holographıc oje..


Bunu da çokca sordunuz tırnağındaki ojenin markası ne, çok değişik duruyor falan diye. Golden Rose Holographıc 02 numarası. Çok çok kalıcı bir oje. Çıksa bile kenarları asla belli olmayan bir oje. Kesin bakın buna. Ben bayıldımmm.


02






Rimmel London - Oh My Gloss' larından - Rebel Red 520




Vişne çürüğümsü kırmızı tonlarında bi gloss arayış içindeyken tesadüfen buldum. Yazın bendeki favori rujları glosslar. Çünkü yazın benim dudağım çok fazla kuruyor ve glosslar hep nemli tutuyor. Bu yüzden çok seviyorum. Bu renk her türlü makyaja uyuyor. Çok kalıcı mı ? her gloss gibi bence. Çok bi kalıcılığı yok. Ama rengi tam benim rengim.





Saç Bakım Rutinim yazısında da bu üründen bahsetmiştim. Benim saçlarıma çok iyi gelen;




Elseve markasının Kil maskesi. Yağdan arınmış gıcır gıcır saçlarımı bu ürüne borçluyum. Mis gibi bir kokusu var. Bu ay favorilerimde yerini aldı.









Son olarak bu ay denemem için gönderilen DeneBunu.com dan, paketin içinden çıkan;



                                 Bioderma markasının,

 Photoderm Max Aquafluide SPF 50 Faktör güneş koruma kremi. Daha önce hiç denememiştim. Ama çok kullanan arkadaşım vardı. Yok gibi bir krem. Kokusu yok bu benim için çok iyi. Ve benim için en önemlisi, elde veya yüzde kesinlikle yağlı his bırakmıyor. Anında cilt emiyor. Deneme boyu bitince alacağım bir krem oldu kesinlikle.









Bu ay en çok dinlediğim müzik listem;



1- DJ Khaled ft Rihanna, Bryson Tiller-Wild Thoughts

2- Despacito - Luis Fonsi-Daddy Yankee (bence bu yazın şarkısı)

3- Tarkan 2017 Albüm











Benim Temmuz favorilerim bu şekildeydi. Makyaj ve ten ürünü yaz aylarında çok fazla kullanmıyorum. O yüzden favorim diyebileceğim ürünler olmadı. Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ediyorum. Bir başka yazımda görüşmek üzere..









MUTLU KALIN <3








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder