20 Temmuz 2017 Perşembe

Saç Bakım Rutinim (Temmuz 2017)




Herkese yeniden merhabaaa :)








Bugün sizlere, sizlerin istediğiniz doğrultusunda bir yazı hazırladım. Daha doğrusu 2 tane. :) ilk olanı "Saç Bakım Rutinim" olacak.  Lafı fazla uzatmadan hemen konuya geçelim.





Kısa bir süre önce saçlarımı uçlarından kestirdim. Katlı değil arkası düz kesim oldu. Sadece önlerde kat var o da çok kısa değil zaten. Ayrıca saçlarım kuru değil yağlı. Bunu da her yazımda söylüyorum artık :)  Neysee :)  saçlarımdaki parlaklığı ve gürleşmesini kuaförüm bile fark etti. Bu da tabi benim çok hoşuma gitti :)





Önce banyoda neler kullanıyorum bir bakalım.




Şampuan olarak dönüşümlü kullandığım 2 ürün var.



(şuan da bittiği için görselini çekemedim.)





Pantene Güç ve Parlaklık.   2 si 1 arada olmayanı. Zayıf saçlara parlaklık, güç ve sağlıklı bir görünüm katmayı vaat etmektedir. Saçlarıma gerçekten iyi geldiğini düşündüğüm ve dediğim gibi sürekli aldığım bir şampuan.   İkincisi ise;







Gliss markasının Keratinli Bakım Şampuanı. Bu benim herşeyim :) İçindeki keratin sayesinde saçları hızlı uzatan örnek ben :) gerçekten çok çabuk uzatıyor hemde besliyor.  Bunu bazen şampuan, bazende sadece uçlarına krem olarak uyguluyorum ve kırıklardan kurtuluyorum. Çok çok çok güzel bir ürün. En azından benim saç yapıma çok uygun. Birde duş sonrası o saçlardaki kabarmaları önleyen bir ürün. Saç şekillendirme yaparken özellikle hiç zorlanmadığım bir ürün. Acayip seviyorum.




Geldik bakıma..






Pantenin Argan yağı ve Madame Coco'nun argan yağlı kremlerini az da kullanıyorum. 2 haftada 1 diyebilirim. Çünkü saçlarım zaten yağlı hani ekstra bir neme ihtiyaç duymuyorum. Uygulasam da sadece uçlarına uyguluyorum.





Ama bu hindistan cevizi yağını haftada 1 kesin yapıyorum. İnanılmaz besliyor zaten cilde de çok iyi geliyor. Parlak ve daha gür olmasını hacimli olmasını sağlıyor. Hatta bazen kaşlarıma bile kirpiklerime bile sürüyorum. Çok çok sevdiğim bir ürün.






Son olarak da Elseve'in bu maskesinden bahsetmek istiyorum.

Üzerinde gördüğünüz gibi Kil Maskesi. Haftada 2 defa şampuan öncesinde bunu bütün saç diplerime sürüp 6-7 dk bekletiyorum. (ürünün arkasında da 5 dk diyor)   Çok hoş bir kokusu var. Ayrıca duştan çıktığım da tamemen temizlenmiş, yağdan arınmış böyle saç diplerimin nefes aldığını hissediyorum. Umarım anlatabildim :)




Ne zamandır böyle bir maske arıyordum. Dediğim gibi bunlar benim saç tipime göre kendimce denediğim ama etkisini büyük gördüğüm ürünler...





Benim kendimce uyguladığım ürünler bu şekildeydi. Tekrar gelen mesajlarınız için teşekkür ediyorum. Umarım faydalı ve sorularınıza karşılık bir yazı olmuştur. "Alışveriş" yazımda görüşmek üzere.. Çok çok öpüyorum.







MUTLU KALIN <3











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder