29 Aralık 2017 Cuma

2017'de En Sevdiğim 5 Kozmetik Ürünü - (Aralık 2017)



Herkese yeniden merhabaaa :)







2017 'yi  geri bıraktığımız şu günlerde, bu yıl içinde en en en sevdiğim 5 kozmetik ürünü sizlerle paylaşmak istedim. 5 dediğime bakmayın :) :) :) Benim için seçmek biraz zor oldu ama sizleri de çok fazla sıkmadan bir yazı hazırladım. Birde ayrıca bir Aralık Favorileri yazısı yazmayacağım. Umarım keyifle okursunuz, incelersiniz hemen konuya geçelim :)




ilk olarak;




1.






Kapatıcı olarak, tamamen gözaltılarımı silen Mac'in Pro Longwear kapatıcısı oldu. Asla kurutmuyor parça parça durmuyor. Bence sabitlemeye de gerek kalmıyor. Bu yıl açık ara favorim oldu kendileri. Ve aynı zamanda kapatıcıdan yola çıkarak burada biraz hile yapıyorum :) en sevdiğim sürekli kullandığım hemde uygun fiyatlı olan fondöten;













Revlon Colorstay Fondöten.. Bendeki rengi 180. hem yapısı olsun hem kalıcılığı efsane..mükemmel..asla kusma yapmıyor cildimde. pudra ile sabitlemeye gerek kalmıyor ki benm cildim kuru değil karma. O yüzden en sevdiğim fondöten kendisi :)






2.




Rimel olarak; aslında çok zor karar verdim diyebilirim. 2 tane var.. Birincisi;




Maybelline Pushup Angel maskarası. Zaten bir çok kişi tarafından da çok sevildi. Bende gerçekten çok çok sevdim ve çok fazla kullandım hala da kullanıyorum. Tek tek ayıran, topaklandırmayan uzatan simsiyah uygun fiyatlı harika bir maskara... Diğeri ise;




Golden Rose False Lashes maskarası. Hemen hemen bence yapıları maybelline ile aynı. Asla topaklandırma yapmıyor. Simyah ve tek tek ayırıyor zaten bir çok kez de paylaştım. Bu da en çok kullandıklarım arasında.  Bu iki maskarayı seçmemin sebebi aslında Benefit'in de maskarasını çok çok beğeniyorum ama bunların uygun fiyatlı olması ulaşılabilirlik açısından bunlara yer vermek istedim. Ama aslında 3 tane :) Maybelline, Golden Rose ve Benefit :)






3. 






Far paletlerinden ve kaş farı (kalemim) devam edecek olursak; Benim için açıkcası bunu seçmek zor olmadı :)







The Balm'ın far paletlerinden Meet Matt Trimony paleti. Neden bu palet; Mat renklerden ve benim en çok kullandığım renklerden oluşması. Kolay dağılması, tozutmaması en önemli neden. Hem özel günlerde hemde günlük sürekli kullandığım palet. Çok uygun fiyatlı değil evet biliyorum. Ama ömürlük bir palet diyebilirim. 




Kaş Ürünü olarak;



Benefit'in Goof Proof Brow Pencil kaş kalemi açık ara benim için birinci sırada. Daha öncede bahsetmiştim. Çok doğal duruyor. Uygun fiyatlı olarak da Maybelline Brow Drama çok çok iyi. 











4. 



Allık ve Aydınlatıcı olarak;









Hem allık olarak hemde aydınlatıcı olarak bu paleti seçtim. Bayılıyorum tek kelime ile :) 










5. 






Son olarak ruj :) Yine seçmekte aşırı zorladım ama şöyle birşey düşündüm. Bu yıl likit mat rujların yılıydı bence. O yüzden mat bir ruj seçmek istedim. 





Gerek yapısı, gerek kalıcılığı olsun ve en önemlisi fiyat ve performans açısından,  Pastel Likit mat rujlarının hepsini bu yıl favorilerim olarak seçiyorum :) Bunlardan en en en çok kullandığım ve bir çok kişinin en beğendiği stoklarda kalmayan, 20 numarası. harika bir ruj koşun almayan varsa alsın bence :)










Eveetttt koskocaaa 2017 bitiyor.. Bu da 2017'nin son blog yazısıydı... 

2018 herkese, çoooookk büyük mutluluklar, bol kazançlı işler, hemencik bitecek okullar, mutlu ilişkiler ve doğru seçimler getirsin... Hepimiz için, ülkemiz için süper bir yıl olsun. Yeni yılda, herkesin eksik parçası tamamlansın inşallah <3





MUTLU YILLARRR!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder