14 Haziran 2018 Perşembe

Duşta Tuz Maskesi - 2018





Herkese yeniden merhabaaa :)









Bugün, benim deneyip çok ama çok memnun kaldığım bir maskeden maliyeti çok uygun olan tuz maskesinden bahsetmek istiyorum. Hemen konuya geçelim :)




Öncelikle deniz tuzu olur normal tuz olur hiç farketmez, tuzun cilde faydaları neler onlardan bahsedip sonra ben nasıl uyguluyorum ona geçicem..







- Tuzun Cilde Faydaları - 



  • Deniz tuzu suyundaki bir banyo, kuru ve kaşıntılı cildi rahatlatmaya yardımcı olur, ayrıca egzama ve sedef hastalığı gibi ciddi durumları iyileştirmeye yardımcı olur.
  • Tuz maskesinin faydaları arasında ciltteki kaşıntıyı gidermesi önemlidir.
  • Tuz cilt gözeneklerini açar.
  • Cildi nemlendirir.
  • Kan dolaşımını artırarak cildi besler ve gençleştirir.
  • Cilde tuz maskesi yapmak cildi yumuşatır, esnekliğini artırır.
  • Selüliti azaltır.
  • İnce çizgileri yok eder.
  • Kırışıklıkları önler ve giderilmesinde görev görür.
  • Kuru ve çatlamış ciltlerde nemlendirme dahi onarıcı etkilidir.
  • Cilde tuz maskesi yaparak akne tedavisinde kullanılabilir.
  • Tuz peelingi yaparak cildinizi soyabilir ve cilt yenileme yapabilirsiniz.
  • Cilt lekelerine kaya tuzu uygulanması lekeleri hafifletir.
  • Tuz buharı ile cilt sıkılaştırılabilir, hücre yenilemesi yapılabilir.
  • Tuzun saç için faydaları da kepeği engellemesi, saçı yumuşatması, saç derisinin terlemesini engellemesi, saça hacim kazandırması olarak sayılabilir.







- Ben Nasıl Uyguluyorum? - 




Ben duştayken yanıma yaklaşık 3 tatlı kaşığı tuzu bi kaseye alıp öyle duşa giriyorum. Duştan çıkmaya yakın cildim buhardan iyice yumuşamış ve gözeneklerim iyice açılmışken, yüzüme dairesel hareketlerle çok da aşırı bastırmadan peeling yapıyorum. Boynumu da unutmuyorum. İsterseniz kollarınıza, özellikle bacaklarınıza da bunu uygulayabilirsiniz. Neden duşta yapıyorum çünkü etrafa bulaşsın yerlerde dökülsün istemem :) duşta çok daha pratik oluyor. Yukarıda da bahsettiğim gibi, kan dolaşımını hızlandırıp cildi yeniliyor ölü derilerden arındırıyor. 2-3 dk kadar tuzu cildimde bırakıyorum. Ve sonra duruluyorum. Hissiyatını size anlatamam :) Düzenli olarak yaptığınızda sivilce ve siyah noktalardan eser kalmayacaktır... Benim uygulamam bu şekilde. Ben baya bi memnunum. Denerseniz sonuçlarını benimle paylaşın lütfen :)







Bir başka gün tekrar görüşmek üzere... herkese iyi bayramlar dilerim...






-MUTLU KALIN-

<3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder