12 Eylül 2018 Çarşamba

YAZ FAVORİLERİM - 2018 (kozmetik,kıyafet, aksesuar..)







Herkese yeniden merhaba :)







           Bundan böyle her çarşamba saat 18:00 da yeni blog yazıları yayınlayacağım. Yazın favoriler yazısı yayınlamadım. Hepsini toplu olarak ele almak istedim. O zaman hemen başlayalım. 
   :)







Hemen hemen her gün kullandım. Hala da kullanmaya devam ediyorum. Loreal mucizevi yağ. En sevdiğim özelliği saçlarımı yumuşacık yapması ve yağlandırmaması oldu. Çok çok sevdim.







İnstagram'dan takip edenler görmüşlerdir. (@melisugur) Antalya'ya tatile gittik ve makyaj temizleme suyu götürmemiştim. İşte tamda bu zamanlarda kurtarıcı olan Sephora'nın hindistan cevizli makyaj temizleme mendilleri. Rimel, eyeliner, fondöteni aşırı güzel çıkarıyor. Gerçekten mükemmel bi mendil dediğim gibi özellikle seyahatlerde kurtarıcı.






Clınıque markasının yüz için olan spf 30 içeren güneş koruma kremi. Bendeki bitti sayılır çok az kaldı gördüğünüz gibi. Hem makyaj altına olsun hemde hiç makyaj yapmasam da bu kremi sürmeden dışarı çıkmıyorum. Hem Antalya da hemde İstanbul'da olsun. Benim cildim zaten karma-yağlı katagorisinde o yüzden cildimi ekstradan asla yağlandırmadı. Hemen emildi bu benim için kesinlikle bir artıdır. Tekrar alacağım ürünler arasında.








Sephora lip stain 01 kırmızı ruju. Ürün bana Denebunu & Sephora gönderisidir. 





Story olarakta paylaşmıştım. Diğer mat rujlar gibi bir tık dudağımı kurutacağını sanmıştım açıkcası. Uyguladıktan kısa süre içinde hemen matlaştı ve hiç bir şekilde dudağımı kurutmadı. Gün sonunda makyajımı temizlerken aşırı zorlandım ruju çıkarırken çok kalıcı ve kokusu mis gibi. Kırmızı mat ruj arayanlara kesinlikle öneririm.





Kozmetik favorilerim bu şekildeydi umarım atladığım bir şey olmamıştır. :) 
Gelelim giyim ve aksesuar bölümüne :)







Birkenstock, Krem rengi, yılan derisi modeli bendeki. Tatile 2 çift daha ayakkabı götürmeme rağmen, bu terlikler 2 hafta boyunca sürekli ayağımdaydı. Ben Trendyol dan aldım. Boyner de falan daha çok pahalıydı. Kullananlar bilir çok aşırı rahat yok gibi herşeyle uyum sağlayan benimde çokca memnun kaldığım bir terlik/sandalet oldu.







Bu yaz en çok giydiğim etek ve bluz :) Bluz H&M , kot etek Pull&Bear. Kayık yaka hafif kısa ve beyaz bu tür bi bluz istiyordum. Onlinedan almıştım ben çok hızlı tükendi zaten son 1 adet kala kalmıştım. Fiyatı 50 TLydi. İndirimden ben 30 TL ye almıştım. Etek de tam benim aradığım gibi bir modeldi. Yüksek bel sımsıkı saran, beli geniş durmayan. Çünkü çoğu kot etekde özellikle yüksek belli eteklerin hepsinin belleri geniş duruyor. Bu etek de 100 TL ydi.


Bu arada bütün yaz tabiki bunları giymedim. Sadece en favori olanlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Hem çok uzun yazı olmaması ve sizi sıkmaması için :)







En çok kullandığım takılar... deniz kabuklu kolye, halhal ve M kolyeyi herhangi bir butikten aldım. Küpe ise, Pull&Bear. 











Aşk yaşadığım Trendyol tulumum. Kumaşı yumuşacık ve tiril tiril, çok rahat özellikle yaz akşamları için düşünmüştüm öylede yaptım. Çok sevdiğim bir parça oldu.













Benim yaz aylarında en favori parçalarım, en severek kullandığım ürünler böyleydi. Umarım keyif almışsınızdır. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere....


MUTLU KALIN
<3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder