3 Ekim 2018 Çarşamba

YENİ ÇIKAN, BENEFIT - HELLO HAPPY FONDÖTEN İNCELEMESİ





Herkese yeniden merhaba :)





Bugün ürün inceleme yazısı hazırladım. Başlıktan da anlamış olduğunuz gibi Benefit markasının yeni çıkan fondöteni "hello happy" :)  Gelin hep birlikte incelemeye başlayalım.





Ambalajından başlarsak, çok çok çok tatlı bir ambalaja sahip. Benefit bu konuda çok başarılı bir marka. Bendeki 3 numarası. Renk sıkalası baya geniş. Tam 12 renk çeşidi var. Yani kendinize uygun rengi rahatlıkla bulabilirsiniz.



Yapısı su bazlı olduğu için kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor. Ben bu tür su bazlı ürünleri daha çok fırça ile uygulamayı doğru buluyorum. Sünger hemen emiyor ve istediğiniz kapatıcılığı vermiyor. Aslında bu ürün çok çok çok ağır kapatıcı bir ürün değil. Tam bir günlük, varla yok arası ama kapatıcı. Cilt ile çok iyi bütünleşiyor sanki doğal cildinizmiş gibi duruyor. Umarım anlatabiliyorumdur :)





Su bazlı olduğu için hafif ıslakımsı bir yapısı var cilde çok sağlıklı bir ışıltı katıyor. Kalıcığını söylemem gerekirse, sabahtan makyajımı yapıp çıktığımda gün içinde T bölgemde yağlanma oluyor o da benim cildim yağlı olduğu için normal olarak görüyorum zaten. Ama fondöten de uçma ve elimi bastırıp çektiğimde mesela yanağıma, asla elime gelmiyor. Yapısı gayet kalıcı. 



Ürünü Sephora mağazalarında bulabilirsiniz. 




Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Umarım sizlere de fikir olmuş olur. Haftaya görüşmek üzere :)






MUTLU KALIN 
<3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder