15 Ocak 2019 Salı

2018'de EN SEVDİĞİM MAKYAJ ÜRÜNLERİM (FAVORİLER)



Herkese yeniden merhabaaaa :)




Uzuuuun bir aradan sonra yine buralardayım! Çookkk özlemişimmm! :)
Bayadır yeni yazı yayınlayamıyordum. Aslında bu bir tercih oldu birazcık bilenler vardır, instagramda online bir butik açtım. (@butikistanbulofficial) biraz ona yoğunlaşmak istedim. Sonra sipariş yoğunluğu vs derken buralarda pek olamadım. Geçen gün instagramdan anket yaptım "yeni yazılar gelsin mi" diye :) çook ama çook teşekkür ederim ki 400'e yakın oy kullanılmıştı ve %95 çoğunluk "EVET GELSİN" demiş. Bende söz verdim. Ve şuanda da 2018'e en sevdiğim makyaj ürünlerimi derledim. Uzun bir yazı olacak çaylar kahveler alınsın :) 
Şöyle yaptım; Ten grubundan 1 ürün seçtim. Maskaradan 1 ürün gibi yaptım. Biraz seçmek benim için zor oldu :) ama yaptım. O zaman hemen konuya geçelim diyorum :)




Ten ürünü olarak, 


"Mac Waterweight"  fondötenini seçtim. Su bazlı bir ürün akışkan yapıda. Çok ağır olmayan, orta kapatıcılık veren en sevdiğim yanı bu oldu, Yapay durmuyor yüzde. Ve çok kalıcı. En sevdiğim ve en çok kullandığım fondöten bu oldu. 




Kapatıcı olarak;




Yine hafif bir ürünle devam ediyorum. Bir çok kişinin favorisi olan Maybelline Age Rewind bendeki light rengi. Günlük hemen hemen her gün kullandığım elimden düşmeyen çok kolay dağıtılabilen, bittikçe aldığım en sevdiğim kapatıcı. 




Kontur Kiti;



Flormar' ın kontur kiti. Bir yanı kontur diğer yanı ise aydınlatıcı olarak geçiyor ama aydınlatıcı ile alakası yok. Ben kontur kısmı için almıştım. Tam benim sevdiğim soğuk tonlu bir kahve. İçinde turuncululuk olmaması çok önemli. Uygularken direk sabitlenip kalmıyor çok rahat dağıtabiliyorsunuz hem uygun fiyatlı hemde şahane :)






Allık olarak;




Loreal' in mis gibi şeftali kokan Life's A Peach allığı.. En sevdiğim tonlar çoook uzun süredir ilk çıktığından beri bu allığı kullanıyorum. 





Aydınlatıcı olarak;



The Balm markasının likit aydınlatıcısı. Tek sıkıntısı hızlı sabitleniyor olması.. hemen pıt pıt hareketlerle ürünü dağıtmanız lazım. Efsane güzeel duran sim sim olmayan, ıslak ıslak duran, aşık olunası bir ürün. En sevdiğim aydınlatıcı. 




Kaş Ürünü;




Daha öncede gerek blog yazımda gerek instagram da olsun bahsetmiştim. En sevdiğim kaş ürünüm Benefit Goof Poof Brow Pencil. Yüksek fiyatlı evet ama, bir defa alıyım iyi olsun diyorsanız Benefit kaş ürünlerinden şaşmayın derim. Kaşlarım ona emanet :)





Far paleti konusunda, bir mat palet birde ışıltılı palet tercih etmek istedim..




The Balm Meet Matt Trimony... Günlük makyajımda olsun gece makyajımda olsun,  en en ennn çok sevdiğim en çok kullandığım palet oldu. Hala da öyle :) Yapıları pigmentleri kalıcılıkları efsane :)





Işıltı far paleti olarak;





Maybelline  The Blushed Nudes far paleti. Soft renklerden oluşan, hem gece makyajında hemde günlük olarak çok rahat kullandığım bir palet oldu. Hem uygun fiyatlı (diğer markalara göre) hemde pigmentleri güzel.







Eyeliner çok kullanmadım. Aslında hiç kullanmadım diyebilirim. 




Genelde kirpik diplerimi kalemlerle belirginleştiriyorum. Siyah kalemle değil o da. Ya kahverengi yada yukarıda gördüğünüz Mac Teddy kalemi gibi. Çok güzeel bi kalem. Kahve içinde bronzluklar olan Mac 'in bence en güzel ve bu arada en çok satan kalemi. Bazen küçük bir eyeliner yada dediğim gibi kirpik diplerime uyguluyorum. Çok çok sevdiğim ve hemen hemen her gün kullandığım bir ürün.







Maskara olarak, yine seçmekte çok zorlandım :)





Çift taraflı olan (bir tarafı baz, diğeri maskara) Hem baz hem maskara içeren bir ürün olmasını istedim. Ve ve veee takma kirpik etkisi yaratan, tek tek kirpikleri ayıran simsiyah yapan şahane bir maskara, Loreal False Lash Superstar X Fiber maskara. Benimki daha yeni bitti. Yenisini kesinlikle alıcam. Özellikle gece makyajlarında herkes takma kirpik mi taktın ?diye soruyor, hayııırrr işte o maskara bu maskara :)





Ruj olarak biliyorsunuz ki likit matlar aşırı ön planda oldu geçtiğimiz yıl. Bende, kırmızı ve nude olarak ayırdım. (uygun fiyatlı)





Yine bir çook kez bahsettim. Pastel likit mat rujlarından 9 numara. Ne zaman kırmızı ruj sürecek olsam elim hep buna gitti. 



Ve nude'lar olarak da,




Böyle ayırmak istedim. En sevdiğim en çok kullandığım tonlar (gece-gündüz) Pastel Likit mat rujlar ve Golden Rose likit mat rujları. Dudağımı germeyen, çok kurutmayan rujlar. Mac'e göre zaten çok uygun fiyatlı bu tonları sevenler bence bir baksın derim. 






Eveeeet benim 2018 de en çok kullandığım ürünler böyleydi. Bu tarz bir yazı hazırlamak çok istiyordum. Çünkü uzun zamandır favoriler yazısı da yazamamıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Umarım yararlı olmuştur. Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim :) Bir başka gün tekrar görüşmek üzere... 






MUTLU KALIN

<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder