27 Mayıs 2016 Cuma

Real Techniques Brushes Fırça Seti | İncelemesi













"Real Techniques Brushes" - Fırça Seti - İncelemesi










Herkese kucak dolusu merhabaaaa ! Mutlu haftasonları diliyorum şimdiden...







Bugün size başlıkta da bahsettiğim gibi hayatımın fırçlarından , en sevdiklerim , en kıymetlilerimden bahsedeceğim.. Real Techniques Brushes..


Öncelikle renkleri ve şekilleri ile beni en başından cezbettiler zaten. Gerçekten profesyonel makyaj fırçaları.. Ünlü makeup'ların kullandığı fırçalardan. En önemlisi sağlık açısından uygunlar. Çünkü cildimize temas ediyor.  Lafı daha fazla uzatmadan bir an önce inceleyeme geçmek istiyorum :)






Benim fırçalarım ve kullanım alanlarına bakalım hadi hep birlikte ;










1- REAL TECHNİQUES BLUSH BRUSH - Allık Fırçası - Yumuşacık tatlı mı tatlı çok sevimli bir fırça :) Allık ve bazende bronzer için kullanabilirsiniz. Ben genelde allık uygularken kullanıyorum . Allık için biraz büyük gibi gözüksede tam tersine çok harika sonuçlar veriyor. Allığı eşit dağıtıp daha doğal bir görünüm sağlıyor.



2-REAL TECHNİQUES STIPPLING BRUSH - Stippling noktalama demek gibi bir şey .. Fırça anlamına uygun aslında . Krem yapıda ürünlerin uygulanması için uygun. Fondöten de rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Ben bunu kullanıyorum. 



3-REAL TECHNİQUES EXPERT FACE BRUSH - Uzman Yüz Fırçası; Bu fırça tüm ürünlerin kullanımı için uygun, ister likit ister krem fondötenler ve aynı zamanda allık yada pudra içinde kullanabilirsiniz. İnce ve sık yapılı , oval şekilde ve fazlasıyla yumuşak kullanımı çok kolay ve zevkli..













4-REAL TECHNİQUES BUFFING BRUSH - Türkçe karşılığı Cilalama olarak geçiyor aslında :) Daha çok toz ürünlerin kullanımı için tasarlanmış ancak ben genelde  likit ya da fondöten , bb krem kullanırken kullanıyorum. Çok yoğun uygulama yapıldığında yüzde iz bırakıyor hafif ve yumuşak hareketlerle uygulamak gerekli. Ben pek beklediğim randımanı alamadım açıkçası ..




5-REAL TECHNIQUES CONTOUR BRUSH -   Adında anlaşılacağı üzere gerçek bir kontür fırçası. Daha çok toz halinde olan bronzerları uygulamak için. Benim en sevdiklerimden :)




6-REAL TECHNIQUES POINTED FOUNDATION BRUSH - Fondöten fırçası aslında ama kullanım alana biraz daha sınırlı yani daha ufak bölgelere uygularken kullanabilirsiniz. Yada hani çok fazla makyaj yapmayacaksanız bb krem dağıtırken benim çok işime yarıyor onun dışında, mesela burun kenarlarına şakak ve kaş aralarına kullanabilirsiniz sizde.





7-REAL TECHNIQUES DETAILER BRUSH - Detaylı uygulamalar için tasarlanmış. Ben genelde bu fırçayı, fondöten uyguladıktan sonra gözaltlarımı pudra ile sabitlemek için kullanıyorum küçük olduğu için gözaltında benim çok işime yarıyor. Yada sorunlu bölgelerde concealer yani kapatıcı uygularken de kullanılabilir. 









Real Technıques fırçalar ; kullanım sürecinde bakteri üretimine karşı olarak ve sentetik kıllardan üretilmiş olup ; sağlık açısından sorunsuz bir ürün.












Ben çok severek ve yıllardır kullanıyorum. Sorulduğu üzere fırçalarım bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bir başka gün, bir başka yazımda görüşmek üzere...












MUTLU KALIN <3























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder