29 Ağustos 2016 Pazartesi

Favoriler | Ağustos 2016








Favoriler | Ağustos 2016






Herkese merhabalarrrr...  Güzel haftalar olsunn inşallah :)




Yine bir favoriler yazısı ile karşınızdayım. Başlıktan da anlamış olduğunuz gibi "Ağustos Favorileri..."  Bu yazımda, hem bu ay olan favorilerimi hemde en çok kullandığım ürünleri göstereceğim. Bu ayda ten ürünü olarak çok farklı bişi kullanmadım ama yinede neler kullandığıma gelin şimdi bir bakalım..






Bu ay en çok;



Mac Studio Fix Gözaltı kapatıcısını kullandım. Bu bi tık bana koyu kaçıyo rengi. Malum bronzlaşma durumlarından dolayı bunu bilerek almıştım. Fondöten hiç kullanmadım. Sadece yüzümde gerek bulduğum yerleri bu kapatıcı ile kapattım diyebilirim.









Maybelline tekli farlarından, "Lustrous Beige" ...   Yaz aylarında gerçekten kalemden, eyeliner dan hiç hoşlanmıyorum. Bu far benim kurtarıcım oldu diyebilirim. Elimle bile çok rahat uygulayıp hemen rimel sürüp direk çıkıyorum. Özellikle bu tip farları sadece rimelle çok seviyorum. Bu ay bu far favorim oldu..








Bu ay neredeyse kullandığım tek ruj Nars oldu. Her makyaja uyan bir ruj. Rengi çok güzel... Yapısı çok kremsi ve en önemlisi mat olması. Çok çok kalıcı diyemem hani 3-4 saatte bir çok fazla takıntılıysanız tazelemeniz gerebilir :) Hani bazı mat rujlar dudağı çok kurutur bu rujda kesinlikle öyle bişi yok mat olmasına rağmen hiç kurutmuyor. Beni en memnun eden tarafı bu oldu aslında..








En çok kullandığım 3 oje...

Alıx Avıen 231 numaralı gümüş renk ojesi
Flormar Pearly Serisinden PL387 numaralı ojesi
H&M B4 numaralı Koyu Gri ojesi

(Sürmekte uğraştırmayan, hemen sür çık kurtarıcı ojelerim)









Wet n Wild 3lü far paleti... Ben bu markanın far paletlerini çok ama çok beğeniyorum. Çok uygun fiyatlı ve indirimlerde daha da uyguna iniyor fiyatlar. Gratis'de indirim yarın son bu arada!   Şu pembe ne alaka hiç bilmiyorum onun yerine ne bileyim bej gibi bir renk olabilirdi her neyse...  Kahverengi ve özellikle bakır muhteşem. Bakır sadece göz kapaklarına uygulayıp kuyruk kısmına hafif kahverengiyi geçip rimel uyguluyorum çok ama çok güzel oluyor bu ay en sevdiğim palet oldu diyebilirim. 






Kozmetik dışında;










En çok kullandığım güneş gözlüğüm H&M oldu.  Güneş gözlükleri hem uygun fiyatlı hemde çok kaliteli bence. Çok fazla paralar vermek istemeyenler, hiç bilmediğiniz dışardan ucuz gözlüklere para vermektense, H&M gözlüklerine kesin bakın derim.









Özellikle sporda çok severek giydiğim Nike koşu ayakkabılarım bu ay favorim oldu.











Birde bu ay Samsung' dan İphone bir U dönüşü yaptım. Sormuşsunuz 6S mi 6S plus mı diye? 
"6S Plus telefonum."  Evet biraz büyük ama her işimi telefondan hallettiğim için ben çok memnunum. Herhalde bir daha da Samsung'a dönmeyi düşünmüyorum :)











Dediğim gibi çok fazla ürün kullanmasam da, Favorilerim bu ay bu şekildeydi. Umarım beğenmişsinizdir. Umarım hoşunuza gitmiştir. Yukarda da söylediğim gibi Gratis indirimde yarın son gün! Bakmak isteyenler bakabilir... 
O zaman, bir başka yazımda tekrar görüşmek üzere...

(2 hafta kadar olamayabilirim)











Mutlu kalın <3










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder