26 Ağustos 2016 Cuma

Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige | İnceleme







 Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige







Herkese yeniden merhabaaa :)


Bugün başlıktan da anlamış olduğunuz gibi  "Maybelline Color Show Far-34 Lustrous Beige"  farının incelemesini yapacağım. Lafı uzatmadan hemen başlamak istiyorum :)






Günlük hayatta öyle saatlerce, sürekli göz makyajı yapan biri hiç olmadım. Çoğu zaman tek bir renk far ve rimel benim için yeterli oluyor. Eğer bu şekilde bir makyaj yapacaksam tercihimi ya mat kahverenginden ya da kendinden ışıltılı, yanar döner bir fardan yana kullanıyorum doğal tonlardan şaşmamak kaydıyla :)


Yeni tanıştığım Maybelline Lustrous Beige de öyle bir far...








Rengini biraz koyu bir şampanya olarak tanımlayabilirim. İçindeki bejliği ve kahveliği de net olarak görebiliyorsunuz. Far kendinden ışıltılı olduğu için bu tarz farları en çok parmağımla uygulayıp katlanma bölgesini bir fırçayla dağıtmayı seviyorum. Fırçayla uygulayınca ambalajda gördüğümüz rengi elde edemiyoruz.








Far bazıyla kullandığımda kalıcılığı daha yüksek, ama altında bir baz ( kapatıcı veya far bazı) yoksa bu kadar uzun süre kalacağını düşünmüyorum. Bu farı ayrıca, aydınlatıcı olarak da çok hoş durduğunu söylemem gerek. Kısacası yönlü bir ürün :)











"Lustrous Beige"   benim kullanmaktan keyif aldığım, tembel günlerin kurtarıcısı, sür çık bir far. Şuan da fiyatı 12-13 olması lazım yanlış olmasın ama indirimde 8-9 TL ye kadar düşüyor. Tüm Watsons ve Gratis' lerden ürüne bakabilirsiniz. Umarım fikir olmuş olur, umarım beğenmişsiniz... Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...








Mutlu Haftasonları :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder