20 Ağustos 2016 Cumartesi

Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi ve Nasıl Uyguluyorum?







Herkese yenideennn yenidennnn merhabaaaa :)





Bugün sizlere; hafif ve doğal dalgalı saçları seven biri olarak gerek maşa, gerek geceden örme yöntemleriyle istediğim dalgayı elde edebiliyorum. Ama takdir edersiniz ki yazın bu sıcağında maşa kullanmak eziyet ve her zaman saçımıza şekil vermek için o kadar zamanımız olmayabiliyor. Böyle günlerde severek kullandığım Toni & Guy'ın deniz tuzu etkili spreyini incelicez bugün blog' da!











Bu sprey, denizden çıktığımızda sahip olduğumuz o doğal-dağınık dalga etkisini yakalamamızı sağlıyor. Bu etkiyi verirken aynı zamanda saça hacim de kazandırıyor.
 Ürünü; kuru saça, nemli saça ve ıslak saça olmak üzere her şekilde denedim. Eskiden hep kuru saça uyguluyordum ama bunun yanlış olduğunu farkettim. En iyi sonucu kesinlikle nemli saça uygulayınca aldım. Yani saçlarımı biraz kurutup, sonra bu ürünü kullandım, sonra tam anlamıyla kuruttum. Bu sayede en doğal ve belirgin dalgaları yakalayabildim.

Ayrıca, kuru saça uygulayınca saç uçlarında biraz kuruluk oluşuyor. Nemli saça uygulayınca bu sorun da ortadan kalkmış oluyor :)


Peki nasıl uyguluyorum?


- Dediğim gibi ilk olarak ıslak saçlarımı biraz kurutuyorum (sadece nemli hale gelene kadar.)
- Ardından spreyi saç uçlarıma ve biraz yukarılarına olucak şekilde sıkıyorum. 
- Sonra, aşağıdan yukarı avuçlama hareketiyle saçlarımı sıkıyorum.
- Sonra tekrar saç kurutma makinesiyle nemli saçlarımı tam anlamıyla kurutuyorum. Bunu yaparken avuçlama hareketine devam ediyorum.
- Dalgaların daha kalıcı olması için saç spreyiyle biraz hareket verip aynı zamanda sabitliyorum. 

Dediğim gibi en iyi sonucu bu şekilde aldım. Fakat bir şeye değinmek isterim ki, benim saçlarım katlardan dolayı hafif hareketli şekilde. Buna rağmen çok hafif dalgalar elde edebiliyorum. Ben bu görüntüyü tabiki seviyorum ama eğer sizin saçlarınız dümdüzse çok bir etki beklemek biraz hayal olucaktır. Sonucta bir spreyden maşa etkisi beklemek sacma olur. 
Kisaca bu spreyi sadece hafif hareketli ve dalgali saclilara oneriyorum.







Benim gibi hafif doğal duran dalgalı görüntüyü seviyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bi ürün.. Ama daha çok bukle bukle belirgin dalgaları seven biriyseniz istediğiniz etkiyi bulamazsınız, paranızı boşa harcamayın :)








Ürünü tüm Watsons ve Gratis mağazalarında bulabilirsiniz... Hoşcakalın..




:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder