3 Ekim 2016 Pazartesi

İNDİRİM ALIŞVERİŞİM | H&M,Zara,Watsons,Gratis









Herkese yeniden yenideeennn merhabaaa :)





Başlıktanda belli olduğu gibi bugün sizlere indirimden yakaladığım ve ihtiyacım olan ürünleri sizlere göstereceğim. O halde hemen başlayalım...  ;)





önce;




Ve Snapchat'den (melisugur1) takip edenler biliyorlarrr :) Wet n Wild markasının "In The Flesh" olaaan o meşhuuuuur ruju :) tıpkı loreal gibi hatta muadil bile diyebilirim çok ama çok güzel bir ruj. Rengi, yapısı... mat bir kere ama dudağı kurutmayan matlardan ve sürmesi çok basit. Ve çok ama çok kalıcı. Çıkarmak istesende çıkmıyor yani :) :) :)  Fiyatı: 10.00 TL   (Gratis)




rengi bu şekilde ;)












Golden Rose'dan kahve rengi göz kalemi aldım. Açıkcası gündüz ben makyajda siyahdan daha çok seviyorum kahverengi farı kahverengi kalemi.. Benimde olmazsa olmazlarımdan bu kalemler. Yumuşak uçlu güzel bir kalem... Siyahı da var bende. Bu kalemlerde 7,50 TL











Rimmel London' dan 2 tane oje aldım.  (Watsons)

Soldaki; 

809 Darling You Are Fabulous isimli ojesi. Aşık olarak aldım :) Böyle içinde altın,gümüş, yeşiiiilll :) yansımaları olan tarif edemedim pek :) aşağıya görselini koycam ! :))


Sağdaki;

031 Perfect Posy isimli ojesi. Bununda rengi yavruağzı hoş tatliş çok hoş duruyor gerçekten. Tane Fiyatı: 4.50














Revlon Colorstay Fondöten yedeklemeden olmaz bu alışveriş :) Ne kadar çok sevdiğim zaten belli. Hazır indirimdeyken yedeklemek istedim çok uzun süre gidiyor bende fondöten. Çünkü her gün kullanmıyorum. Ama kullanmışken de tabiki iyi bir fondöten tercihim oluyor. Özellikle içinde SPF olmasını çok beğeniyorum. (Güneş Koruma) Birde 2 cilt tipine göre ayrılıyor. Alırken dikkat edin. Kuru cilt ve yağlı diye. Bu çok önemli. Bendeki 180 numara en açığın bir koyusu olması lazım. Yağlı cilt olanı bendeki. Normal fiyatı: 50.00 TL  ben Watsons kart ve indirimle birlikte 20.00 TL ye aldım :) 











H&M 'den 2 tane basic ince triko aldım. Etiketleri hala üstünde :) Siyahını zaten arıyordum böyle bişi istiyordum. Koyu grisini de çok beğenince ikisini de aldım. Tanesi 20.00 TL




Kolları ve yaka kısmına bayıldım. Birde çok kalın olmamasını çok sevdim. Özellikle M aldım. Çok yapış yapış bu tarzlarda sevmiyorum. Yeni sezon için harika şeyler gelmiş. Bağdat Caddesinde baya büyük 3-4 katlı. Bir bakın derim.





H&M

















Ve son olarak Zara' dan parfüm aldım. Adı "Orıental" ben bunun ne zamandır kokusunu çok beğeniyordum. Biliyorsunuzdur Zara parfumlerinin fiyatı oldukca uygun. Benimde kalıcılığı kokusunda endişem vardı. Fakat dediğim gibi kokusu çok hoş çok hafif şeker kokusu değil böyle çiçeğimsi gibi. En önemlisi beni boğmadı :) Fiyatı: 20.00 TL












Benim indirim alışverişim bu şekildeydi. Muhtemelen ben bu yazıyı yayınladığımda indirim bitmiş olacak. Çünkü son gün 2 Ekim olduğu söylendi. Umarım beğenmişsinizdir. Her zaman olduğu gibi tüm sosyal ağlardan ve buradan bana sorularınızı sorabilirsiniz. Bir başka gün bir başka yazımda görüşmek üzere... 





MUTLU KALIN <3



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder