9 Ekim 2016 Pazar

Mini Golden Rose Alışverişim













Herkese merhabaaa :))  Güzel pazarlar olsun inşallah hepimize :)



Bugün sizlere, geçen gün yürüyüş sonrası Golden Rose'dan yapmış olduğum mini alışverişten neler aldığımı sizlere göstereceğim. Hemen başlayalım..







İlk olarak;





Benim kırılan fan fırçamın yerini doldurmasada :) Golden Rose'dan bir fan fırçası yani  highlight fırçası aldım. Fiyatına göre güzel yumuşak uçlu keşke biraz daha böyle kılları sık olsaydı. 2-3 defa kullandım şuan memnunum ;)













Golden Rose kalem rujlarından 14 numara. Beni Snapchat' ten (melisugur1) takip edenler bilecekler ilk orada gösterdim. Harika bir mat nude ruj. Yapısı sürmesi çok basit. Orada çalışan bayan benimle gerçekten çok ilgilendi hepsini teker teker denedik inceledik :) Buradan da sayfamı takip edeceğini söyledi sağolsun :) Neyse konuyu fazla uzatmadan :) Bu kalem rujlara kesinlikle bakın derim. 















Birde;







Tekli far aldım. Rengine bayıldım bittim. Sadece bunu sür ve çık. Kahve tonlarına bu sıra baya taktım.




Numarası 126








Rengi bu şekilde. Ben yeni aldığım için 1 defa kullandım. Baya kalıcı. Bazen böyle eyelinera falan çok üşeniyorum. Bu farlar benim kurtarıcı farlarım oldu. :)










Benim mini Golden Rose alışverişim bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir. Her zamanki gibi sayfama abone olabilir, bana sorular sorabilirsiniz. Bir başka yazımda görüşmek üzere...















Mutlu Kalın <3







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder