25 Şubat 2017 Cumartesi

RİMMEL LONDON STAY MATTE - TRANSPARAN PUDRA İNCELEMESİ






Herkese yeniden merhabaaa :)














Bugün sizlere çok severek kullandığım hatta bir çoğunuzda olan ve bildiğiniz bir üründen bahsedeceğim. Rımmel London markasının transparan pudrası.


Özellikle karma ve yağlı cilt tipine sahip kişiler makyajını mutlaka sabitlemelidirler. Gün içinde t bölgesinin yağlanması ve bunun sonucunda parlama yapması güzelliğinizi gölgede bırakabilir. Uyguladığınız fondoten, bb krem, cc krem gibi ürünlerin yüzünüzde uzun saatler bozulmadan kalması için pudra ile tüm yüzünüzü sabitleyebilirsiniz. Ben eskiden makyajımı sabitlemek için renkli pudralar kullanırdım. Fakat transparan pudralarla tanıştıktan sonra çok daha doğal olduğuna karar verdim. Eğer likit bir ten ürünü kullanmayacaksam tek başına renkli pudra kullanıyorum. Benim uygun fiyatlılar arasında en sevdiğim transparan pudra kesinlikle.










Bu o kadar güzel bir pudra ki incecik bir yapısı var varla yok arası ama makyajınızı tüm gün sabit tutuyor ve parlamayı da kontrol altına alıyor. Bu pudra ile asla çok makyajlı görünmezsiniz. Özellikle liseye giden ve inatla yüzüne birşey sürmek isteyen arkadaşlara sadece bunu kullanmalarını öneririm. Madem cildinize birşey sürmekte ısrarcısınız bu pudra likit ürünlerden daha masum diyebilirim. 






Rimmel markasını Watsons' larda bulabilirsiniz. Ben bu pudrayı süngerle değil fırça ile tüm yüzüme uygulamayı daha çok seviyorum. Sizde günlük kullanıma uygun hafif bir pudra arıyorsanız rimmel markasının bu transparan pudrasına bakabilirsiniz.








Umarım hoşunuza gitmiştir. Umarım beğenmişsinizdir. Her zamanki gibi bana istediğiniz soruları sorabilir, yazmamı istediğiniz konuları, bana mesaj olarak iletebilirsiniz.














Herkese mutlu bir haftasonu diliyorum.  :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder