21 Nisan 2017 Cuma

Bahar Makyajım 2017









Herkese yeniden merhabaaa :)






Bugün sizlere, bahar aylarına çok yakıştırdığım ışıl ışıl pırıl pırıl çok az ürünle gerçekleştirdiğim "Bahar Makyajım" yazısını hazırladım. Umarım keyifle okursunuz :)









Ten ürünü olarak, 




Garnier bb krem kullanıyorum. Bunu ellerimle yayıyorum. Sünger bb kremi olduğu gibi emiyor, o yüzden bb kremlerden iyi sonuç alabilmek için ellerinizle uygulamanız daha iyi olacaktır. 










Gözaltım için Loreal'in Perfect Match kapatıcını uyguluyorum. Bu aydınlık bir kapatıcı olduğu için daha sağlıklı bir görünüm verecektir.










Wet n Wild 'in en sevdiğim far paleti olan Comfort Zone. Burdaki renklerden Eyelld rengini alıyorum. (soldan 2. somon)  bunu tüm göz kapağıma yayıyorum. Hemen altındaki kahve tonunu alıp katlanma bölgeme gölge yapıyorum. Aynı farları karıştırarak alt kirpik diplerime de geçiyorum. 












Kirpiklerimi kıvıyorum ve Loreal'in çift taraflı maskarasını uyguluyorum. Normalde 1. kısmı baz ama ben sadece onu kullanıyorum. Çok çok seviyorum bu rimeli.








Bahar aylarına ve yaza çok yakıştığını düşündüğüm, Sephora allık. çok çok kalıcı ve pigmentli. Bunu ıslak H&M süngeri ile yanaklarıma uyguluyorum.










Aydınlatıcı olarak başka bir palet kullanmıcam. Resimde gördüğünüz rengi kaş altıma, hafif kaş üstüme, elmacık kemiklerin üstüne ve dudak üstüne uyguluyorum. Hafif ıslak bir görünüm oluşuyor.









ve Ruj olarak;





Golden Rose velvet matte - 02 numaralı bu tatliş rujunu kullanıyorum. 
















Umarım beğenmişsinizdir. Umarım hoşunuza gitmiştir. Üzerinde yazmamı istediğiniz konuları, sormak istediklerinizi her zaman sorabilirsiniz.  Bir başka gün tekrar görüşmek üzere...






MUTLU KALIN <3












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder