4 Mayıs 2017 Perşembe

Favoriler | Nisan 2017








Herkese yeniden merhaba :)



       Her ay olduğu gibi bu ayda bir favoriler yazısı ile daha karşınızdayım. Aslında bu ay aman aman ürün denemem olmadı. Çok fazla üründe havalar ısındıkça çok kullanmadım. O yüzden çok uzun bir favoriler yazısı olamayacak. Yinede bu ayı es geçmek istemedim. Umarım keyifle okursunuz :)






 Wet n Wild rujlarını ne kadar sevdiğimi bilmeyen yoktur herhalde :) 



Wet n Wild rujlarından E913C Sand Storm. Kiremit, kahve alt 
tonlu bu ruj mat olmasına rağmen dudağı kurutmuyor. Özellikle bahar ve yaz aylarına çok yakıştırdığım bu ruj bu ay en çok kullandıklarım arasında.










Bir diğer favorim ise;




Flormar'ın Full Color serisinden - Rose I hold oje. Giydiğiniz her kıyafetle kesinlikle uyum sağlayan, çok güzel pudra pembemsi mi desem yoksa kirli pembe mi ama siz anladınız. :) Elim hep bu ojeye gitti bu ay :)    

( tırnağımda çekmeyi unuttuğum için rengi görmeniz için görsel )









Koton'dan aldığım bu muhteşem renk far. -  230 Cinnamon. 




Tüm göz kapağıma uygulayıp, sadece bir rimelle bayılıyorum. Pigmentasyonu gayet iyi. Elinizle bile çok rahat uygulabilirsiniz. Rengi zaten harika. Bunu da favorilerime dahil etmek istedim.









Ve artık favorilerim de olsun dediğim en sevdiğim fırçam :) Sigma F80 fırçam. Gerek fondöten gerek bu bahar ve yazlarında bb kremi ben bu fırça ile yayıyorum. Özellikle bb kremleri fırça ile yayıyorum. BB kremler daha az kapatıcılık vaad ettiği için fırçayla kapatıcılığı bir tık daha yükseltiyorum. Sünger olduğu gibi ürünü emiyor. Aklınızda olsun.

Sigma F80 Ürün Özellikleri

- Düz ve yoğun fırça yapısına sahiptir.

- Kusursuz görünüm elde etmek isteyenler için tasarlanmıştır.

- Dünyanın en çok tercih edilen fondöten fırçası arasında bir numaradadır.

- Düz kesimli ve sık türleriyle krem ve likit ürünü fırça izi bırakmadan yayar ve uygulama sonrasında muhteşem bir görümün sağlar. 


         - Pürüzsüz ve doğal bir görünüm isteyenler için ideal bir üründür.








En çok dinlediğim müzik listem;


1- Buray-Seni Sevmiyorum Artık

2- Oğuzhan Koç- Küsme Aşka

3- Ed Sheeran - Shape Of You

4- Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul

5- Justin Bieber - Sorry

6-  Sia-Cheap Thrills ft. Sean Paul - Anne Marie








Benim Nisan Favorilerim böyleydi. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Hepinize çok teşekkür ederim. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere. 








MUTLU KALIN <3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder