9 Ağustos 2017 Çarşamba

Bepanthol Cilt Bakım Kremi







Herkese yeniden merhabaaa :)





Bugünün yazım Bepanthol cilt bakım kremi üzerine. 


Hemen hemen herkeste olan, Bepanthol Cilt Bakım Kremi, bir süredir çekmecemde  daha sık yerini alıyor.
Cildim kuru olmasada yenileyici özelliği olduğu için, kızarıklık ve tahriş gibi durumlarda kullandığım tek krem. 

Genel olarak banyodan sonra çok nadir de olsa yazın pul pul olmaya müsait kol ve bacaklarıma kullanıyorum mesela; çok az miktar sürünce bile nemlendiriyor; kuru ve hışır hışır his kalmıyor. Bu ara da bunu dudaklarınız içinde kullanabilirsiniz.



Bepanthol cilt bakım kreminin dediğim gibi yenileyici özelliği var. Özellikle nezle grip olduğumda burun kenarında oluşan kuruluk ve kızarıklığı bir iki uygulamada geçiriyor. Kış mevsiminde rüzgardan kuruyan eller için de aynı derecede etkili. Sadece el ve yüz kullanımı için değil, vücut için de kullanıyorum.






Vücut için ise,





Bu yaz eczaneden aldığım, Bepanthol'un vücut losyonu.  Güneş yanıklarında özellikle çok etkili bir losyon. Akşamdan sürüp uyuduğunda sabah gerçekten hiç bir kızarıklık kalmıyor. Antalya - Manavgat dan bir eczaneden aldım. Sanırım 40 tl gibi bir fiyatı vardı. 










Yağlı cildi yüzünden bu konuda takıntı derecesinde titizlenen biri olarak içim rahat kullandığım birkaç kremden biri diyebilirim Bepanthol için. Çabucak emiliyor; su bazlı yapısıyla yağlı his bırakmadan nemlendiriyor. Birde bu losyon serinletiyor ilginç ama öyle :)


Bu arada Bepanthol cilt bakım kremi paraben, renklendirici ya da parfüm de içermiyor, kokusuz.  Sadece eczanelerde satılıyor diye biliyorum.








Benim yıllardır elimin altında olan Bepanthol Cilt Bakım Kremi hakkında görüşlerim bu şekildeydi.  Bir başka gün tekrar görüşmek üzere..













- MUTLU KALIN - 


<3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder