7 Ağustos 2017 Pazartesi

Mac - Strobe Cream Ürün İncelemesi






Herkese yeniden merhaba :)




Bugün sizlere çok ama çok sevdiğim bir ürünü göstermek istiyorum. Hep beraber Mac 'in Strobe creamini bi inceleyelim istedim. Hemen konuya geçelim..


Son zamanlarda özellikle yazın yani şu son dönemde bu ürün çok popüler.

Makyajda ıslak, ışıltılı görüntüyü ben de çok sevenlerdenim. Mac Strobe Cream'i de bu özelliğinden dolayı satın aldım.





Bu ürün yüzün tamamına, tek başına veya bb, cc krem, fondötene karıştırılarak uygulanabilen bir ürün. 

Ciltte parlak, ışıltılı, aydınlık, doğal bir görüntü vermeyi amaçlıyor. Hiç makyaj yapmadığım günlerde, Mac Strobe Cream'i uygulayıp çıkarım düşüncesiyle aldım.

Peki istediğim verimi aldım mı? Evet aldım. Cildim kuru olmamasına rağmen sivilcelenme veya yüzümde ağırlık yapmadı. 2 pirinç tanesi kadar alıp tüm yüzüme uyguluyorum. Bazen, bb kremle karıştırıyorum bazen de tek başına uygulayıp üzerine allık uyguluyorum.




He şimdi diyeceksiniz çok mu gerekli tabiki değil. Ama cildinde daha fresh daha canlı ve sağlıklı görünmesini isteyen özellikle bence kuru ciltliler bu ürüne BA-YI-LA-CAK :) kesin baksınlar derim.

 Ancak yine de satın almadan önce eğer mümkünse MAC mağazalarından numunesi isteyin ve deneyip öyle karar verin.

Ürünü gösterebilmek adına elimin üzerinde swatchladım.







Bu ürünü deneyip kullananlar var mı? Memnun kaldınız mı? 


BANA YAZIN <3








- mutlu haftalar -







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder