28 Şubat 2018 Çarşamba

GOLDEN ROSE CONTOUR POWDER KIT - İnceleme




Herkese Yeniden Merhabaaa :)


Bu yazıda Golden Rose’un kontür kitini inceleyeceğiz.Kısa süre önce çıkan bu kite yorumlar genellikle güzel olunca bende bir şans vermek istedim. Kitin içerisinde her biri 3,5 gr olan üç adet pudra var.Öncelikle şunu söylemeliyim ki uygun fiyatlı bir ürün için dış görünüş olarak oldukça şık ve kaliteli duruyor bence :)


Bu kit 3 adımda yüz kontürü uygulaması başlığı altında oluşturulmuş ; kontürle,ısıt,aydınlat.Ürünlerin üçü de toz yapıdalar ve renkler içerisinde herhangi bir ışıltı bulundurmuyorlar. 
Tamamen mat yapıdaki bu kontür kitinin ilk rengi yüzü boyutlandırmak için olan ve içerisinde turunculuk bulundurmayan soğuk,küllü bir kahve tonu. 2. renk ise yüzü ısıtmak için kullanılan turuncu alt tonlu bir renk. Aydınlatıcı pudra olarak kullanılan son renk ise yüze ışıltı vermek yerine yüzü daha aydınlık göstermeyi amaçlayan bir pudra.

Fırçayla yüzüme uyguladığım zaman pigmentasyon açısından herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Ürünler fırçaya oldukça güzel geliyor ve tozutma yapmıyor.
Uygulamada kontür için olan rengi elmacık kemiklerimin altına,burun kenarlarıma ve alnımın dış köşelerlerine uygun bir kontür fırçası ile sürüyorum.Yüzü ısıtmak için olan rengi ise elmacık kemiklerimin altında kontür uyguladığım yerin,yanağıma çok fazla taşmayacak şekilde üzerine uyguluyorum. Aydınlatıcı olan rengi de ben sadece gözaltlarımda aydınlık görüntüyü sevdiğim için gözaltı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum.


Fiyat : 36,25 TL



Benim izlenimlerim bu şekildeydi, umarım arayış içinde olanlara fikir olmuş olur.. bir başka gün tekrar görüşmek üzere :)

-MUTLU KALIN-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder