30 Mart 2018 Cuma

Ülkemize yeni gelen - Maybelline Fit Me Kapatıcı - İNCELEME







Herkese yeniden merhaba :)





Bugün sonundaaa sonundaaaaaa ülkemize gelen, yabancı youtuberların, bloggerların çok övdüğü fazlaca sevdiği bir kapatıcı... Maybelline Fit Me - İnceleme yazısı hazırladım! :) 


Sanırım ama sanırım yeni geldiği için şuanda hala indirimde olması gerekiyor, 28 TL. 




Yaklaşık 1 buçuk haftadır kullanıyorum. Bence hakkında söylenen bütün övgüleri hak ediyor!  Gelelim özelliklerine...
Ürün ambalajı şık ve sade. 6.8 ml. Süngeri ne çok büyük ne çok küçük bence ideal. Gözaltına güzel oturuyor. 




Bu arada kaç rengi var yani kaç rengi bizim ülkemize geldi tam olarak bilmiyorum ama bendeki rengi 15. En açık rengi. Neden bilmiyorum ama en açık renge göre bence koyu bir ton. Bana tam istediğim gibi oldu ama. Ben gözaltını bir tık fondötenden açık sevenlerdenim. Daha aydınlık yani. Bu yüzden 15 numarayı tercih ettim.







Yapısına gelecek olursak. Yağlı yağlı değil. Anında sabitlenen, bende çizgilere dolma da yapmadı pudra ile sabitlemeye gerek kalmayan bence ama bence kusursuz bir kapatıcı. Çok çok aşırı bir kapatıcılığı yok. Günlük olarak çok ideal kusursuz bir ürün bence. 
Ama gözaltında,çok sorunu olanlar altına başka bir kapatıcı kullanıp Maybelline Fit Me Concealer’ı aydınlık vermesi için tercih edebilirler. Cilde çok doğal bir aydınlık veriyor.





Kapatıcısı bitenler, merak edenler alsam mı nasıldır acaba diyenler, bence kesin bir şans versin. Memnun kalacağınıza eminim. Eğer kullanıp denerseniz fikirlerinizi merak ediyorum.. benimle paylaşmayı unutmayın :)



Benim görüş ve düşüncelerim bu kadardı. Umarım faydalı olmuştur. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere :)






MUTLU KALIN

<3




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder