10 Nisan 2018 Salı

MAC Paint Pot Painterly Far Bazı - İnceleme







Herkese yeniden merhaba :)






Bugün sizlere bir far bazı inceleme yazısı hazırladım. Aldığınıza asla pişman olmayacağınız bir ürün. Aslında o bir sadece far bazı değil :) neyse lafı daha fazla uzatmadan hemencik konuya geçelim :)





Bir çok markanın olduğu gibi jel olsun böyle krem far tiplerinde olsun far bazları var. Daha önce hiç kullanma gereksinimi duymadım. Taa ki bu ürünü deneyene kadar. Çünkü illa böyle ağır göz makyajları vs durumda bir ürünü kullanmak ona onca para vermek istememiştim. Bu ürün, hiç göz makyajı yapmasanız bile, göz kapağına hafif şekilde bir far fırçasıyla geçildiğinde göz kapağındaki renk eşitsizliklerini çok güzel örtüyor asla belli olmuyor yok gibi bir ürün. Sonra rimel sür ve çık. Müüükeemmeelll ötesi bir ürün. Aşırı doğal. Beni çeken kısmı ilk olarak bu oldu. İkinci kısmı ise, eğer göz kapaklarınız yağlı ise yine bu paint pot dan geçip, üstüne far yada eyelenier uyguladığınızda aşırı aşırı kalıcı yapıyor makyajı. Özellikle özel gün makyajlarında olması gereken bir ürün. 






Eğer bir tane olsun tam olsun diyorsanız, mağazada testerını bir deneyin derim. Benim izlenim ve düşüncelerim böyleydi. Umarım faydalı bir yazı olmuş olur. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere...





-MUTLU KALIN-

<3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder